Marx.ba
Velikim korakom, a ujedno i odličnim poduzetničkim pothvatom, CARWIZ International proširio je poslovanje upravo u najdinamičnije turističke regije svijeta – Bliski Istok i Afriku. Potpisivanjem najvećeg ugovora do sada, potvrđuje se da je CARWIZ jedna od najbrže rastućih rent a car franšiza na svijetu.
U samo šest godina, CARWIZ se proširio u 40 zemalja širom svijeta, odnosno na čak pet kontinenata i više od 400 poslovnica. Već ranije spomenuti ugovor, koji obuhvaća 16 zemalja od kojih su neke Dubai, Katar, Saudijska Arabija i slično, dodatno proširuje globalnu mrežu kompanije i unapređuje poslovanje.
Ono što im je omogućilo ovakav impresivan uspjeh upravo je jedinstveni model franšiznog poslovanja te posvećenost inovacijama, kojima su izgradili međunarodne saradnje. Sada, potpisom novog ugovora, CARWIZ se približava brojci od 60 franšiznih zemalja, čime ih se može svrstati među vodeće rent a car kompanije, poput Sixta i Europacara.
U Dubaiju, kao ključnom centru ove poduzetničke priče, bit će na raspolaganju mnoga vozila luksuznih marki, prilagođenih zahtjevima i očekivanjima klijenata iz cijelog svijeta.
– Sretni smo što smo na samom početku 2024. uspjeli ostvariti ciljeve zacrtane već nekoliko godina. Potpisivanjem ovog ugovora, nismo samo ostvarili ključan korak u poslovanju, nego smo pokazali našu posvećenost, inovativnost i sposobnost razvijanja kompanije. Spremni smo na ovu avanturu i uzbuđeni smo zbog svega što nas čeka na Bliskom Istoku, rekao je direktor i vlasnik CARWIZ International, Krešimir Dobrilović, piše Tportal.
Kao sam vrhunac, CARWIZ će imati čast i biti predstavljen na najvišoj građevini svijeta, Burj Khalifi, koja će biti osvijetljena u ljubičastu boju, što će dodatno naglasiti globalnu prisutnost kompanije.
Koliko je prilagodba značajna za pojedina tržišta, pokazuje i činjenica kako će upravo na tržištu Bliskog Istoka flota biti upotpunjena između ostalog i automobilima poput Bentleyja, Rolls Roycea, Bugattija i Lamborghinija te brojnih drugih luksuznijih vozila koja će odgovarati zahtjevima i posebnostima tržišta.