N. D.
Svjetska premijera konceptnog Mercedes-AMG PureSpeed održana je u ekskluzivnom okruženju tokom trajanja Formule 1™ Velike nagrade Monaka. Vozilo je predstavljeno na plutajućem pontonu u luci kneževine i takođe je impresioniralo vozače Mercedes-AMG PETRONAS F1 tima Luisa Hamiltona i Džordža Rasela.
– Koncept Mercedes-AMG PureSpeed nudi uvid u ono što je vjerovatno najdirektniji način da iskusite performanse i zadovoljstvo u vožnji. Radikalno otvoren, ni krov ni vjetrobran ne odvajaju dva putnika od elemenata. Možete doživjeti svjetlost, vazduh i strast nefiltrirane svim svojim čulima. Kao koncept našeg prvog Mythos vozila, ono oličava najviši nivo ekskluzivnosti. Elementi dizajna kao što je HALO također stvaraju osjećaj Formule 1. Zato nema boljeg mjesta za njegovu svjetsku premijeru od Monaka, poručio je Michael Schiebe, Predsjednik Upravnog odbora Mercedes-AMG GmbH i Rukovodilac odeljenja Mercedes-Benz G-Class & Mercedes Maybach.
Radikalan dizajn potpuno otvorenog, dvosjeda bez krova ili vjetrobranskog stakla predstavlja omaž motornim trkama.
Koncept Mercedes-AMG PureSpeed slavi jedinstvenu tradiciju Mercedes Benza sa čistim i beskompromisnim dizajnom trkačkih automobila, inovativnim materijalima i modernom tehnologijom. Strogo ograničena serija od 250 jedinica bit će dostupna samo najposvećenijim Mercedes-Benz entuzijastima i kolekcionarima. Inspirisan legendarnim trkačkim automobilima, kombinacija trkačke estetike bez premca i veoma dinamičnih performansi čini Concept Mercedes-AMG PureSpeed jedinstvenom vozačkom mašinom. On oličava „vrhunac ekskluzivnosti“ Mercedes-Benza.
Jedna od najvažnijih karakteristika je HALO sistem koji zamjenjuje konvencionalni A-stub na vozilu. Ovaj element je direktan derivat vrhunske klase motosporta i dio je svakog vozila Formule 1™ od 2018. godine. On štiti glavu vozača u slučaju nesreće. Ime HALO opisuje njegov oblik. Kao i u Formuli 1™, sigurnosni sistem u „Concept Mercedes-AMG PureSpeed“ se sastoji od nosača koji je povezan sa karoserijom vozila. Ova aerodinamički optimizovana komponenta služi za zaštitu putnika, baš kao u Formuli 1™.
Uključene su dvije aerodinamički optimizovane kacige specijalno dizajnirane i proizvedene za Concept Mercedes-AMG PureSpeed. Vidno polje kao u Formuli 1™ tako postaje stvarnost za dvije osobe. Ni krov, ni vjetrobran ni bočni prozori ne odvajaju ih od okoline. Unutrašnjost dodaje dodatne naglaske, svojom jedinstvenom bojom i konceptom opreme, kao i prilagođeni sat koji je dizajnirao IWC Schaffhausen na instrument tabli.
[metaslider id=”22478″]
Mercedes-AMG PureSpeed koncept je pravi automobil sa performansama sa izuzetno niskom siluetom. Mnoge dizajnerske karakteristike inspirirane su hiperautomobilom Mercedes-AMG ONE – tehnički, oštro isječeni dijelovi od ugljeničnih vlakana u donjem dijelu vozila daju snažan kontrast senzualnim, zaobljenim oblicima gornjeg dijela vozila.
Dizajn točkova karakteriše jedinstvena obloga od ugljeničnih vlakana na prednjim i zadnjim poklopcima točkova. Poklopci zadnjih točkova su potpuno zatvoreni radi poboljšanja aerodinamike. Poklopci prednjih točkova su otvoreni kako bi se optimizovao protok vazduha na prednjem kraju za hlađenje kočnica i potisnu silu.
Tipični za sportske automobile su duga hauba i veoma nizak prednji kraj sa izraženim „nosom ajkule“. Prednji dizajn je sličan Mercedes-AMG ONE vozilu sa širokim donjim usisnikom vazduha sa AMG natpisom i tamnom, hromiranom Mercedes zvijezdom na „mekom“ nosu. Ovome se dodaje i aerodinamički optimizovan, sportski poklopac motora sa dodatnim izlazom za vazduh. Mali, providni deflektori na prednjoj i bočnoj strani usmjeravaju vjetar preko kokpita.
Mnogi drugi detalji dizajna takođe odaju počast motosportu. Dva leteća podupirača iza sjedišta podsjećaju na legendarne trkačke automobile kao što je 300 SLR, u kojima su Stirling Moss i Denis Jenkinson osvojili Mille Miglia 1955. u Italiji – sa rekordnom prosječnom brzinom od nevjerovatnih 157 km/h na javnim putevima.
Upadljiva boja vozila – u gradijentu boja od Le Mans crvene do grafitno sive sa crnim AMG uzorkom – aludira na šemu boja pobjedničkog Mercedesovog automobila na trci Targa Florio na Siciliji 1924. godine. On je bio ofarban u crveno, što je tipično rezervisano za italijanska vozila. Njemački trkački automobili su u to vrijeme tradicionalno bili farbani u bijelo. Crvena boja je trebalo da odvrati lokalne navijače da ometaju napredak automobila u trci. Puč (Trik) je uspio. Posle 6:32:37.4 sata i trke od 432 kilometra, pobjednički dvolitarski trkački automobil Mercedes sa brojem 10 prešao je cilj na prvom mjestu sa Christian Wernerom za volanom. Broj 10 se također može naći na prednjim krilima konceptnog Mercedesa AMG PureSpeed i odnosi se na pobjedu Targa Florija pre 100 godina.