Marketing X Business

Otkrijte novo iskustvo i ponude u salonu Bunjo Toyota

Marx.ba

(Foto: Toyota)

Toyotin partner, kompanija Bunjo d.o.o. Sarajevo, završila je temeljiti redizajn salona u skladu s najnovijim standardima ovog japanskog proizvođača automobila. Novi koncept, “Front line for Tomorrow”, označava važan korak u ambiciji Toyote da postane najelektrificiranija marka mobilnosti po izboru kupaca.

Novi dizajn, stavlja sve proizvode i usluge Toyote pod jedan krov uz korisničko iskustvo koje podrazumjeva digitaliziranje objekta i prilagođavanje današnjim potrebama kupaca. Posebna pažnja je data i ponudi lakog teretnog programa i rabljenih vozila s Toyotinom garancijom. Ovim korakom, Bunjo d.o.o. je među prvim partnerima u regiji okončao izuzetno zahtjevne aktivnosti.

– Uvijek radimo na poboljšanju našeg poslovanja prvi realizirajući nove inicijative, a sve s ciljem da gosti u našem salonu budu na prvom mjestu, jer bez njih ne bi bilo ni naših uspjeha, istakao je direktor kompanije, Enes Bunjo, uz naglasak da iza svega stoji timski rad i trud svakog uposlenika.

Od sada, proidajno-servisni salon Toyote na Šipu, Alipašina bb, tako uz novi vizualni identitet, organiziran je oko “središta za kupce”. Namjenska područja unutar salona predstavljaju usluge i proizvode od novih Toyotinih vozila, proizvoda Toyota Gazoo Racing, baterijskih vozila, te postprodajnih i servisnih usluga.
Zbog svega navedenog, trenutno u salonu Bunjo d.o.o. potencijalni kupci, ali i ljubitelji Toyotinih vozila, dočekuju posebne pogodnosti i akcije na modelima Corolla Cross, C-HR, Corolla Sedan i bestseleru Yaris Cross. Uz brzu isporuku, svi Toyotini modeli dolaze sa deset godina garancije, deset godina Eurocare besplatne pomoći na cesti i do 10 godina garancije na gume.

Nagrada Ichiban za 2024. godinu

Aktivnosti i rezultate partnera Bunjo d.o.o, firme osnovane još 1990. godine, prepoznat je posebnom nagradom Ichiban za 2024. godinu. Toyotina nagrada Ichiban, što na japanskom znači “broj jedan”, namijenjena je isključivo trgovcima iz Evrope koji postižu ne samo najbolje rezultate na polju prodaje i brige o kupcima, već su pokazale i spremnost da budu vodeći u svojim sredinama na području održivosti, usluga mobilnosti i doprinosa društvu.

Za nagradu se svake godine natječe oko 2.500 Toyotinih partnera, a za ovu godinu u BiH titulu “najbolji trgovac u gradu” nosi partner Bunjo.