Marketing X Business

Mark Zuckerberg spreman postati suvlasnik Ray-Bana

Marx.ba

(Foto: Action)

Facebookova krovna kompanija Meta razmatra ulaganje teško nekoliko milijardi dolara u francusko – italijansku modnu grupaciju EssilorLuxottica, koja je najpoznatija po brendu Ray-Ban, piše Financial Times.

Sve dolazi nakon uspješnog lansiranja redizajnirane verzije “Ray-Ban Meta” pametnih naočala prošle godine.

Meta, na čelu s Markom Zuckerbergom, ulaže ozbiljan novac u tržište nosive tehnologije, primjerice stvaranjem headsetova za virtuelnu stvarnost (VR). U međuvremenu, pariška EssilorLuxottica također je tražila partnerstva koje mogu privući novu generaciju kupaca.

Cijena dionica EssilorLuxottice skočila je gotovo 5 posto u četvrtak nakon izvještaja FT-a.

Prve Ray-Ban Meta naočale lansirane su još 2021. godine, ali najnovija generacija lansirana u oktobru prošle godine prodana je više u nekoliko mjeseci nego prethodne u dvije godine, rekao je izvršni direktor EssilorLuxottice Francesco Milleri na događaju prošle sedmice.

Najnovija verzija naočala omogućuje korisnicima da uživo prenose ono što vide direktno na Facebook i Instagram. U SAD, naočale su integrirane s Meta asistentom umjetne inteligencije, omogućujući vlasnicima da traže više informacija o onome što je ispred njih.

Prošle sedmice EssilorLuxottica je pristala kupiti američku streetwear marku Supreme za 1,5 milijardi dolara i sada se navodno priprema lansirati novu verziju Supreme pametnih sunčanih naočala u partnerstvu s Metom, piše Financial Times.

Zuckerberg je prije nekoliko mjeseci rekao kako su izgledi za pametne naočale kompanije “znatno poboljšani” te da je to jedno od “većih područja” u koja kompanioja ulaže u svom odjelu za proširenu i virtualnu stvarnost, Reality Labs.

– Ako želimo da svi mogu koristiti nosivu umjetnu inteligenciju, mislim da su naočale malo drugačije od telefona ili satova jer će ljudi željeti vrlo različit dizajn. Zato mislim da će partnerstvo s vodećim markama naočala pomoći da zadovoljimo veći dio tržišta, dodao je.

EssilorLuxottica, koja je stvorena prije sedam godina kroz spajanje vrijedno 50 milijardi eura između grupacije naočala Luxottica pokojnog italijanskog milijardera Leonarda Del Vecchia i francuskog proizvođača leća Essilor, stalno raste i postala je uvjerljivo najveći svjetski proizvođač naočala.

Posljednjih nekoliko godina, akvizicije tehnoloških i inženjerskih kompanija bile su u centru njene poslovne strategije – 2022. godine preuzeli su izraelski startup za slušnu tehnologiju Nuance Hearing kako bi razvili naočale opremljene tehnologijom usmjeravanja zvuka.

Prošle sedmice, EssilorLuxottica je također preuzela 80 posto udjela u Heidelberg Engineeringu, njemačkoj kompaniji specijaliziranoj za tehnologije očne hirurgije, kao dio svoje ekspanzije u medicinsku tehnologiju.