Marketing X Business

Oglašavanje na najvišoj kuli na svijetu: Koliko košta vaša reklama na Burj Khalifi

Marx.ba

(Foto: Vrogue)

Jeste li ikada razmišljali o tome koliko veliki brendovi plaćaju da bi svoje marketinške poruke prikazali na najvišoj zgradi na svijetu? Burj Khalifa u Dubaiju je kultna zgrada i ujedno najviši toranj na svijetu. Cijena reklame Burj Khalifa je među najvišima na svijetu. Želite li znati cijene oglasa?

Ako želite da se oglašavate na vrhu Burj Khalife, vaš oglasni kreativ mora prvo biti odobren od strane Emaar Properties. Morate poslati sadržaj oglasa marketinškoj agenciji koja se bavi prikazom nebodera četiri sedmice prije objavljivanja.

Prema Arabian Businessu prikazima oglasa upravlja agencija Mullen Lowe MENA. I muzika se može dodati na ekrane, ali se ne može sinhronizovati s emisijama Dubai Fountain. Predstave fontane u Dubaiju rade na pola sata svake večeri. Kada odete do fontane Dubaija ili Dubai Malla, možete vidjeti živopisnu fasadu Burj Khalife, koja se uveče osvjetljava raznim laserskim emisijama i displejima.

Burj Khalifa marketing može učiniti vaš brend zapažen od strane masa. Vaš brend može pokrenuti ili napraviti najavu koja nosi dobru poruku koju ljudi pamte.

Cijena reklame za LED ekran Burj Khalifa. Početna stopa dobijanja oglasa na Burj Khalifi je do 350.000 drahmi (UAE valute) što je 172.235 KM po aktuelnom kursu.

Odnosi se na tri minute reklame, ali može varirati ovisno o tome da li je radni dan ili vikend. Radi se o trominutnom prikazu u terminu između 20 i 22 sata.

Ako je vikend, cijena oglašavanja se povećava do 450.000 drahmi (nešto više od 221 hiljade KM). Ako želite udvostručiti trominutno prikazivanje u terminu između 20 i 22 sata ili bolje rečeno imati dva objavljivanja, morat ćete izvojiti više od 285 hiljada KM.

Oglas koji se prikazuje pet puta tokom bilo koje noći između 19 sati i ponoći košta 1 milion drahmi (više od 492 hiljade KM).

Inače, ova reklamna platforma je najefikasniji i najefikasniji način da se poruka prenese ne samo stanovnicima i turistima, ali je i stvar prestiža. Veliki brendovi, uključujući TikTok, Disney, Noon i Huawei, postavljali su svoje oglase na najvišu zgradu na svijetu kao dio masovne marketinške kampanje. Mnogi filmovi, nacionalni dani i prikazi međunarodnih dana također se pojavljuju na displejima Burj Khalife.