N. D.
Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.
Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…
Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a prvi tekst će biti posvećen oglašavanju na Facebooku.
Facebook je toliko sveprisutan da na njega svaki mjesec prijavi oko dvije milijarde ljudi. Dok se mreža promoviše kao način da budete u toku sa porodicom i prijateljima, veliki broj korisnika Facebooka prati i komunicira sa brendovima na sajtu.
Uz algoritme koji se stalno mijenjaju, može biti teško dobiti organski promet na Facebooku. Ovdje mogu pomoći online oglasi ili plaćeno oglašavanje. Plaćanje za plasman na platformi omogućava vam da izađete ispred više ljudi, i da izađete ispred onih koje želite. Plaćeni oglasi dolaze u više različitih oblika. Promovirani postovi, na primjer, izgledaju kao obični postovi sa vaše Facebook stranice, ali je vjerovatnije da će se pojaviti u korisnikovom feedu. Prikazni oglasi se također mogu umetnuti u feed u obliku video zapisa, slajdova ili fotografija. Možete se čak i oglašavati u samostalnoj aplikaciji Messenger.
Facebook omogućava izuzetno visok stepen segmentacije i ciljanja tržišta. Iako ovo može biti teško za snaći ako nemate jake tehničke vještine, omogućava da uštedite velike količine novca izbjegavajući beskorisne klikove.
Dakle, benefiti su brzo povećanje vidljivosti, minimalno ulaganje za dobar rezultat, mogućnosti segmentacije su beskonačne, na raspolaganju je veliki broj ljudi, omogućuje veliku kontrolu budžeta, daje prednost u odnosu na konkurenciju, veliki broj formata…
Uz sve prednosti Facebook oglašavanja, postoje i neke nedostatke. Promjene u organskoj vidljivosti znače da se više ljudi takmiči za plaćeni oglasni prostor. To može povećati troškove i može otežati izdvajanje vaših oglasa.
Kompanija je također promijenila način na koji rukuju oglasima koji direktno pozivaju na angažman putem fraza poput “kliknite ovdje” ili “pridružite se sada”. Iako je poziv na akciju prepoznat kao moćan alat, on može biti onaj koji vas povrijedi ako se oglašavate na Facebooku.
Kao i sa bilo kojom platformom, morat ćete eksperimentirati i pratiti svoj uspjeh da vidite kako je možete koristiti za generiranje potencijalnih klijenata. Uglavnom, plasman na Facebooku omogućava vam da dođete ispred više ljudi i da se nađete ispred onih koje želite.