Marketing X Business

L'Oréal kupuje udio u kompaniji koja se bavi filerima: Ulaze na tržište estetike

Marx.ba

(Foto: L’Oréal)

L‘Oréal je kupio deset posto udjela u švicarskoj firmi Galderma koja je specijalizirana za tretmane kože i injekcije kao što su fileri.

– Ovo je ambiciozan korak za našu firmu koji će nam omogućiti istraživanje partnerstva na brzorastućem tržištu estetike, komentirao je glavni izvršni direktor L‘Oréala Nicolas Hieronimus.

Udio je vrijedan 1,7 milijardi na temelju Galdermine tržišne kapitalizacije, što nije veliki iznos za francuskog diva pa će kupovinu finansirati putem raspoloživog novca i kreditnih linija, piše Reuters.

Prvi je to korak u mogućem širenju njihova poslovanja i izvan segmenta preparata za njegu kože i kose, nakon što se L‘Oréal ranije odlučio za potpuno suprotan korak. Naime, Galdermu su 1981. godine izvorno osnovali L‘Oréal i švicarska prehrambena grupa Nestlé, ali je Nestlé 2014. otkupio svih 50 posto udjela svog partnera. L‘Oréal je zauzvrat dobio dionice koje je Nestlé imao u njihovoj firmi.