Marketing X Business

Najbolja mjesta za oglašavanje vašeg poslovanja na socijalnoj mreži - LinkedIN

N. D.

(Foto: ILustracija)

Oglašavanje na socijalnoj mreži je vitalna prednost u oglašavanju potrošačima na webu. Ako želite da steknete rejting i kupce na mreži, najbolja mjesta i kanali za oglašavanje na mreži moraju biti dio vašeg marketinškog plana.

Ne postoji jedinstven odgovor na to koje mreže nude najbolje mogućnosti oglašavanja. Najbolje mjesto za oglašavanje vašeg brenda ovisit će o vašem proizvodu, publici koju želite privući, vašim poslovnim ciljevima, vašem budžetu za oglašavanje…

Danas možete pronaći online oglase na gotovo svakoj digitalnoj platformi, ali ako još uvijek imate problema s odlučivanjem o najboljem marketinškom kanalu za vaše online oglašavanje, razmotrite neke od opcija koje ćemo vam ponuditi. Objavit ćemo desetak socijalnih mreža o kojima trebate razmisliti, a nakon tekstova posvećenih oglašavanju na FacebookuInstagramuYouTubeTikToku, i mreži X, donosimo i ono što se odnosi na LInkedIN.

LinkedIn ima preko 810 miliona članova. Ovo pruža mnogo potencijala vašim oglasima za uspjeh na platformi.

Još jedan plus koji treba uzeti u obzir je da je LinkedIn najsigurnija i najpouzdanija platforma za preduzeća. Razlikuje se od drugih platformi poput Instagrama i Facebooka koje su često pune lažnih vijesti i informacija.

Postoje 4 vrste LinkedIn oglasa:

– Sponzorisani sadržaj

– Sponzorisane poruke

– Tekstualni oglasi

– Dynamic Ads.

Svaka vrsta ima različite prednosti koje bi mogle dobro funkcionirati za vaše poslovanje.

Također morate odabrati svoj cilj oglasa. Postoje tri izbora: svjesnost, razmatranje i obraćenje.

Evo deset profesionalnih LinkedIn savjeta i trikova za privlačenje novih poslova, povećanje kredibiliteta i izlaganje vaših usluga.

#1: Kreirajte efikasnu LinkedIn stranicu kompanije

#2: Neka se vaši zaposleni povežu sa LinkedIn stranicom vaše kompanije

#3: Definirajte svoju publiku i ciljeve

#4: Optimizirajte stranicu vaše kompanije za pretragu

#5: Objavite radnji sadržaj

#6: Uključite jake medije da povećate angažman na stranici kompanije

#7: Označite svoje veze ili druge članove u objavama

#8: Uključite se u LinkedIn grupe za više LinkedIn savjeta i trikova

#9: Uključite LinkedIn oglase

#10: Razumjeti LinkedIn algoritam