N. D.
Ograničeno izdanje uključuje ambalažu koja se može skenirati kako bi se otključala fizička i digitalna iskustva, uključujući priliku za osvajanje ulaznica za kino.
Fanta se poziva na Beetlejuice uoči objavljivanja nastavka kultnog filma, isporučujući okus ograničenog izdanja i mnoštvo iskustava na bazi QR kodova. Ovaj marketinški potez bi mogao dovesti do povećanja prodaje brendu gaziranih pića u vlasništvu Coca-Cole dok potrošači čekaju izlazak filma 6. septembra.
Holivudski insajderi očekuju da će film “Beetlejuice Beetlejuice” zaraditi preko 100 miliona dolara tokom prvog vikenda, objavio je Deadline.
Fanta proizvodi “Beetlejuice Beetlejuice” uključuju QR kodove koji se mogu skenirati za otključavanje iskustava, uključujući priliku za osvajanje ulaznica za kino. Detalji o iskustvima tek treba da budu objavljeni, iako bi veza trebalo da uključuje virtuelne i lične aktivacije.
Kampanju Fanta i “Beetlejuice Beetlejuice” kreirao je WPP Open X, na čelu sa Ogilvyjem, uz podršku Burson, EssenceMediacom, GOAT, Hogarth, Subvrsive i VML.
Osim Fante, Warner Bros. je uložio dodatne napore da promoviše nastavak “Beetlejuice”, uključujući lansiranje impresivnog iskustva na Robloxu. Prvo za Roblox, partnerstvo u igricama uključuje virtuelnu Fandago blagajnu na kojoj korisnici mogu kupiti karte za kino u stvarnom svijetu.
Ambalaža za okus Beetlejuice prikazuje nezaboravnog antagonista filma, kojeg glumi Michael Keaton, dok ima crno-bijeli prugasti dizajn inspiriran njegovom odjećom. Detalji o profilu okusa pića bili su ograničeni. Kompletna linija Fanta pića dobija preobrazbu kako bi profilisala druge likove iz nastavka.
Na primjer, Fanta Orange će biti tema oko Astrid (Jenna Ortega), dok će u ponudi jagoda biti Lydia Deetz (Winona Ryder). Dostupnost proizvoda će se razlikovati ovisno o tržištu. Fantin najnoviji napor dolazi kada se priprema za Noć vještica, period koji je obično u vlasništvu konditorskih marki, ali u kojem se dobavljač sode s okusom voća bori za veći udio. U skladu s tim, marketer uvodi slogan „Pozovi ono što želiš“ kako bi ohrabrio potrošači da slave Noć vještica na svoj način. Slogan za Noć vještica temelji se na oživljavanju Fantine globalne platforme „Wants Fanta“ od aprila.
Kampanja, koja poziva na početak, ohrabruje potrošače da se prepuste onome što žele usred svakodnevne gužve. Nezaboravna himna “Wanta Fanta” također je preuređena s lirskim zaokretom osmišljenim da pomogne brendu da se udvara Gen Z.
Coca-Cola je prošle godine započela reviziju brenda Fanta, uz prateću integriranu marketinšku kampanju u Sjevernoj Americi. Njegova matična kompanija je nedavno objavila svoju zaradu u drugom kvartalu, koja je nadmašila procjene. Novi prihod je porastao 3% u odnosu na prethodnu godinu na 12,4 milijarde dolara. Pozitivni rezultati za giganta pića dolaze jer je konkurent PepsiCo izvijestio o opreznijim izgledima za svoju cjelogodišnju prodaju usred borbi s potražnjom u SAD.