Marketing X Business

Hladni remiks marketinga: Kampanja Cafe Bustelo kao primjer modernog oglašavanja

N. D.

(Foto: Bustelo)

Dok brend J.M. Smucker donosi ledenu kafu, novi spotovi BBH USA daju hladan remiks marketingu, tako kažu stručnjaci, i kampanji Cafe Bustelo nazivaju pravim primjerom modernog oglašavanja.

Café Bustelo već skoro jedan vijek ljubiteljima kofeina pruža kafu u stilu espresa. I dok su njegove kultne limenke mljevene kafe osnovna namirnica za one koji preferiraju napitke inspirirane Latinskom Amerikom, potrošači – posebno mlađi – sve se više odlučuju za hladne šoljice umjesto vrući.

Više od trećine osoba mlađih od 35 godina konzumira ledenu kafa dnevno, prema podacima koje navodi brend J.M. Smucker.

Kako bi se bolje povezao s ovim potrošačima, Café Bustelo je ovog ljeta doveo Espresso Style Iced Coffee Beverages u rashlađeni prolaz, uvodeći inovaciju proizvoda s remiksom nedavne marketinške platforme brenda.

Bustelo je ranije obnovio svoje poruke, mijenjajući „Estuvo Aqui“ („bio je ovdje“) u „Esta Aqui“ („je ovdje“) u svom marketingu, efektivno ga pomjeravši iz prošlosti u sadašnjost. Par oglasa uspostavio je animirani Bustelo svijet koji je ušao u latinoameričku bona fides brenda. Postavljeni na originalnu rep numeru na španskom jeziku, spotovi su koristili podebljane crvene, žute i plave boje kako bi istakli elemente u komšiluku živopisnom uličnom umjetnošću, konopcem za preskakanje, skejtbordovima i dominama.

Za lansiranje ledene kafe, Bustelove reklame daju svjetovima „Esta Aqui“ kreativa sezonski obrt fokusiran na proizvod. Ljeto je vrijeme u 30-sekundnoj reklami “Make It Latin”, s abuelama koje se znoje na bloku, prodavačima koji prodaju hladne poslastice i djecom koja otvaraju vatrogasne hidrante da se igraju u vodi. Kada lik reklame Lina posegne u frižider za ledenu kafu, nalet hladnog zraka zamrzne vodu u hidrantu i pretvori prodavačeva kolica u motorne sanke.

Par spotova od 15 sekundi, “Latin Storm” i “Grocery Run”, pretvaraju druženje u kućnu zabavu, a odlazak u bodegu u tropski odmor.

– Nove reklame su učvrstile osjećaj “BusteloVerse”, objasnio je Andres Rivera, kreativni direktor Brand New Schoola koji je bio kreativni direktor i glavni dizajner u kampanji “Esta Aqui”.