N. D.
Evolucija pažnje je u toku. Ljudi imaju naizgled beskrajne načine za kupovinu, komunikaciju i zabavu na mreži.
Da bi se oglašavanje istaklo, ono mora biti relevantno i korisno – u stvari, to je važnije nego ikada prije. Preduzeća moraju biti na svakoj površini sa kreativnim sredstvima koja privlače pažnju ljudi. Do sada se činilo da je to nemoguće učiniti u velikim količinama – ali generativna AI to mijenja. Ova tehnologija nam pomaže da bolje zadovoljimo potrebe oglašivača i otključamo nove mogućnosti u cijelom marketinškom procesu, od novih impresivnih doživljaja oglasa do kreativnih sredstava visokih performansi.
Dok zajedno gradimo ovu sljedeću eru marketinga, dijelimo naše najnovije kontrole generiranja kreativnih sredstava, nova iskustva s oglasima, vizualne funkcije pripovijedanja i još mnogo toga na Google Marketing Live (GML).
Raznolikost kreativnih sredstava ključna je za jake oglase, a postizanje toga je postalo lakše za više oglašivača s generativnom umjetnom inteligencijom u Performance Maxu. Oglašivači koji poboljšaju svoju maksimalnu snagu oglasa Performance Max do Odlične vide u prosjeku 6% više konverzija.
Imovina takođe treba da bude u skladu sa standardima brenda. Uskoro, oglašivači mogu dijeliti svoje smjernice za font i boje u Performance Maxu, kao i pružiti korisne referentne tačke za slike za generiranje novih varijacija sredstava.
Također uvedene su nove mogućnosti za uređivanje slika kako bi oglašivači mogli pokušati dodati nove objekte, proširiti pozadinu i izrezati slike kako bi prilagodili slike bilo kojem formatu, veličini i orijentaciji. Osim toga, trgovci će moći istaknuti svoje proizvode iz svojih Google Merchant Center feedova i iskoristiti prednosti ovih mogućnosti uređivanja.
Kako oglašivači istražuju kreativne ideje, Google AI će generirati više preporuka koje prikazuju proizvode u različitim kontekstima i scenarijima, tako da oglašivači mogu odabrati sredstva koja vole i koristiti ih na svojim marketinškim kanalima.
Čak i sa sjajnim slikovnim i tekstualnim materijalima u oglasima, potrošačima može biti teško da se osjećaju samopouzdano pri donošenju odluka o kupovini na mreži, a da ne vide proizvod lično ili ga isprobaju. Ipak, naše istraživanje pokazuje da je ova vrsta samopouzdanja ključna za brendove.
Generativna AI može pomoći kompanijama da bolje prenesu ponudu i potaknu povjerenje kod potrošača već iz oglasa. Oglašivači će uskoro moći poboljšati svoje Shopping oglase impresivnim vizualima, uključujući virtualno isprobavanje i generirane 3D oglase, koji kupcima omogućuju da dublje zarone u oglas kako bi vidjeli videozapise o proizvodima, sažetke i slične proizvode koje nudi oglašivača.