Marx.ba
Putnici traže više smjernica, ali mogu biti preopterećeni kada su u pitanju sužavanje izbora i donošenje odluka, prema istraživanju The Growth Distillery News Corpa.
– Uz sva razmatranja i mogućnosti koje putovanja donose, putnicima je lako postati preopterećeni i izgubljeni u svim opcijama i izborima. Za brendove i trgovce je ključno da pojednostave putovanje i razumiju ključne prekretnice koje vode te odluke, rekao je direktor istraživanja Growth Distillery, Ciel Graham.
Istraživanje je identificiralo trenutke koji su važni i za putnike i za trgovce u potrazi za savršenim putovanjem.
Sanjati: 70% uvijek planira putovanje. Brendovi se mogu izdvojiti tako što su opušteni, zabavni i bez pritiska, tako da kada su spremni, potrošači znaju gdje da se obrate za pomoć.
Discovery: 70% redovno konzumira sadržaje za putovanja, bilo da planirate putovanje ili ne. Brendovi bi trebali iskoristiti ovaj trenutak tako da ostanu inspirativni i vrhunski.
Odluka: 1 od 3 onih koji se bore u ovoj fazi krivio je preopterećenost informacijama. U ovom trenutku brendovi bi trebali uskočiti kako bi pomogli potrošačima da ostanu fokusirani na svoj odabrani put. Sada je vrijeme za pružanje jasnih, djelotvornih informacija, a ne više ideja.
Detalji: 3 od 5 još uvijek rezerviraju putovanja u ovoj fazi, organiziraju osnovne stvari i istražuju iskustva.