Marketing X Business

Musk lansirao aplikaciju platforme X za televizore

Marx.ba

(Foto: X)

Jedna od ideja Elona Muska prilikom preuzimanja Twittera, odnosno platforme X, kako je u međuvremenu preimenovao ovu mrežu, jest razvoj tzv. aplikacije za sve. Po uzoru na kineski WeChat Musk želi da X bude puno više od same društvene mreže te njegove ambicije idu u smjeru finansijskog servisa, platforme za videozapise, komunikacijske aplikacije itd.

Kao dio tog plana, Musk je predstavio beta verziju aplikacije X za televizore. Ova aplikacija na početku je dostupna za Android TV, Google TV, Amazon Fire TV i LG TV (webOS) uređaje, ali čini se kako još nije dostupna svim korisnicima tih uređaja. Također, još nije dostupna niti na Samsungovih pametnim televizorima, niti na Apple TV-u, no kako je Musk najavio da bi X TV uskoro mogao biti dostupan na većem broju uređaja, za pretpostaviti je kako će ovu aplikaciju moći preuzeti i vlasnici spomenutih uređaja.

Za pristup sadržaju na X TV-u potreban je, naravno, profil na Muskovoj društvenoj mreži, a unutar aplikacije prikazivat će se različiti videozapisi koje algoritam odredi na temelju vaše prijašnje aktivnosti. Korisnici će u aplikaciji moći pristupiti i nekim originalnim emisijama poput Tucker Carlosova showa te sadržaju Tesle i SpaceX-a. Također, dostupne su i opcije poput Replay TV i Startover TV, kao i Free Cloud DVR putem kojeg korisnici mogu pohraniti do 100 sati snimljenog sadržaja.

U opisu aplikacije na Play Storeu stoji kako X TV može zamijeniti tradicionalne set top boxove nudeći različitu selekciju kanala uživo, uključujući filmove, muziku, vijesti, sport i vrijeme. Također, naglašava se kako ova platforma donosi novo iskustvo pristupa sadržaju na X-u, s jedinstvenim sadržajem koji će biti dostupan na televizorima u dnevnim sobama.

Iako je Musk tek sada objavio dostupnost beta verzije X-a za televizora, ova je aplikacija dostupna već nekoliko dana. Prve recenzije i dojmovi korisnika nisu toliko pozitivni, pogotovo oko preporučenog sadržaja koji im se prikazuje, ali kako je riječ o beta verziji aplikacije, jasno je kako s vremenom možemo očekivati njena poboljšanja.

Osim što će korisnicima dati još jedan način za pristup ovoj platformi, u ovoj kompaniji nadaju se kako će to biti još jedno mjesto na kojem će oglašivači moći plasirati svoje oglase, što bi trebalo utjecati i na prihode od oglašavanja platforme X. Ti su prihodi od kada je Musk preuzeo kompaniju u velikom padu, zbog čega je vlasnik ove kompanije nedavno čak podigao i tužbu protiv nekih velikih kompanija koje su se, prema tvrdnjama iz optužnice, nezakonito udružili u bojkotu njegove platforme, što je utjecalo na više milijardi dolara finansijskih gubitaka za X, piše Zimo.