Marx.ba
Kineski proizvođač automobila Chery Auto spreman je da potroši milijarde eura kako bi osigurao da njegovi brendovi Omoda i Jaecoo budu prihvaćeni od strane evropskih kupaca u roku od tri godine, rekao je za Reuters izvršni direktor dva brenda za italijansko tržište Kevin Cheng.
Chery Auto ove godine lansira Omodu i Jaecoo u Evropi, sa početnim fokusom na vozila sa benzinskim motorima. Nakon što je počela prodaja u Španiji, Italiji, Poljskoj i Britaniji, u narednim mjesecima bit će dodato još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli.
U intervjuu za Reuters, izvršni direktor kompanije Omoda i Jaecoo za Italiju, uporedio je brendove Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen sa svojim proizvodom.
– Južnokorejskom proizvođaču Kia je trebalo skoro 20 godina da postane brend od poverenja u Evropi, a naš cilj je da taj status izgradimo u roku od tri godine, rekao je Cheng i dodao da su investicioni planovi u marketing i razvoj brenda u Evropi poverljivi, ali da je u pitanju „ogromna suma novca, milijarde eura“.
Izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dali kumulativne podatke o prodaji u Evropi, ali su objavili da su prodali skoro 150.000 vozila u prvih osam mjeseci ove godine.
Evropska unija predlaže dodatnu tarifu od 20,7 posto na automobile Chery, kao dio planiranih tarifa na električna vozila proizvedena u Kini.