Marketing X Business

Chery Auto najavio investicije od nekoliko milijardi eura u Evropi u iduće tri godine

Marx.ba

(Foto: Chery)

Kineski proizvođač automobila Chery Auto spreman je da potroši milijarde eura kako bi osigurao da njegovi brendovi Omoda i Jaecoo budu prihvaćeni od strane evropskih kupaca u roku od tri godine, rekao je za Reuters izvršni direktor dva brenda za italijansko tržište Kevin Cheng.

Chery Auto ove godine lansira Omodu i Jaecoo u Evropi, sa početnim fokusom na vozila sa benzinskim motorima. Nakon što je počela prodaja u Španiji, Italiji, Poljskoj i Britaniji, u narednim mjesecima bit će dodato još zemalja, kao i hibridni i potpuno električni modeli.

U intervjuu za Reuters, izvršni direktor kompanije Omoda i Jaecoo za Italiju, uporedio je brendove Kia, Hyundai, Nissan i Volkswagen sa svojim proizvodom.

– Južnokorejskom proizvođaču Kia je trebalo skoro 20 godina da postane brend od poverenja u Evropi, a naš cilj je da taj status izgradimo u roku od tri godine, rekao je Cheng i dodao da su investicioni planovi u marketing i razvoj brenda u Evropi poverljivi, ali da je u pitanju „ogromna suma novca, milijarde eura“.

Izvozni brendovi Omoda i Jaecoo nisu dali kumulativne podatke o prodaji u Evropi, ali su objavili da su prodali skoro 150.000 vozila u prvih osam mjeseci ove godine.

Evropska unija predlaže dodatnu tarifu od 20,7 posto na automobile Chery, kao dio planiranih tarifa na električna vozila proizvedena u Kini.