Marketing X Business

AI mijenja medijsku industriju: Evo šta govore brojke

Marx.ba

(Foto: Deepva)

Rastuća upotreba umjetne inteligencije (AI) u medijskoj industriji drastično je promijenila vještine za kojima lideri industrije traže. Prema nedavnom izvještaju Kantara, 72 posto medijskih lidera kaže da moraju preoblikovati talenat i vještinu svojih organizacija kako bi išli ukorak s promjenjivim medijskim okruženjem. To dovodi do promjena u praksi zapošljavanja, pri čemu 66% ispitanika kaže da smatra da je važno zapošljavati izvan medijske industrije kako bi se zadovoljile ove promjenjive potrebe.

– Postojalo je priznanje… koje nam je govorilo da misle da moraju bitno preoblikovati vještine u svojoj organizaciji,” rekao je Gary Brown, voditelj komunikacija brenda u Kantaru.

Studija Kantar Media procijenila je rezultate 1.110 ispitanika na 53 tržišta. Svi ispitanici su uključeni u medijsku industriju i imaju određeni nivo uključenosti u podatke. AI je prilično nisko rangirana kao željena vještina među onima u medijskoj industriji, sa 27% ispitanika reklo je da je to vrlo važna vještina. Ovo je u oštroj suprotnosti sa veštinama komunikacije i pripovedanja, koje 79% ocjenjuje kao veoma važne – više od bilo koje druge vještine – prema studiji.

Međutim, ovo ne govori cijelu priču. Iako je potražnja za AI talentima i dalje prilično niska, potražnja će vjerovatno nastaviti rasti. Gotovo 70% ispitanika predviđa da će vještine umjetne inteligencije biti veoma važne u naredne tri godine. Očekuje se da će slične vještine zasnovane na tehnologiji, kao što je rukovanje velikim skupovima podataka, i vještine nauke o podacima u cjelini, slijediti sličnu putanju.

– U smislu koje od vještina će postati važnije u naredne tri godine? Tu vidite taj jaz u vještinama, rekao je Brown.

Iako se očekuje da će vještine umjetne inteligencije biti bonus za nove regrute, mnoge organizacije interno traže razvoj umjetne inteligencije. Više od četvrtine (26%) ispitanika izjavilo je da bi željelo usavršavati vještine u kući, dok bi dodatnih 14% radije regrutovalo talente u svojoj kući. Prema izvještaju, samo 23% ispitanika bi radije tražilo AI talente izvana. Međutim, 32% ispitanika je navelo da preferira kombinaciju pristupa.

Čini se da medijska industrija očajnički želi promjene, a 90% ispitanika je reklo da želi regrutirati ljude koji će biti izazov za ono što kompanije rade, dok 66% smatra da je važno regrutirati talente izvan medijske industrije, navodi se u izvještaju. Konačno, nalazi podržavaju želju industrije za promjenom, s jasnim fokusom na diverzifikaciju i ažuriranje fondova talenata. Razvijanje ovog talenta nadilazi zapošljavanje, pri čemu su mnogi ispitanici naveli planove za internu obuku. Od organizacija koje planiraju da razvijaju talente u svojoj kući, 63% ispitanika planira da to učini kroz obuku.