Marketing X Business

Kako velikodušnost brenda podstiče poslovanje u današnjem svijetu

N. D.

(Foto: insightswithimpact)

Akademska istraživanja pokazuju da je velikodušnost toliko moćna da je odigrala ključnu ulogu u našoj evoluciji i opstanku kao vrste. Svi vidimo pozitivne efekte velikodušnosti u našim ličnim i profesionalnim životima, pa zašto onda ne bi imala transformativni utjecaj i na brendove?

Kako bi saznali kako velikodušnost može izgledati za brendove i kako bi mogla utjecati na poslovanje, američki Fold7 se nedavno udružio s YouGov-om kako bi napravio istraživanje na tu temu. Obuhvatili su 2.000 ljudi i razgovarali na tu temu.

Nalazi izvještaja nakon pitanja “može li velikodušnost biti kreator razlika za brendove” su veoma zanimljivi.

Postoji skoro savršena usklađenost između onoga što ljudi vide kao velikodušnost brenda i onoga što uzimaju u obzir prilikom kupovine. Djela “iskrenosti s kupcima”, “uzorna korisnička usluga”, “dobro ophođenje prema zaposlenima” i “nagrađivanje lojalnosti kupaca” su odgovori s najviše glasova na oba pitanja, što sugerira da će brendovi koji djeluju velikodušno biti ispred pameti potrošačima.

Ali ono što je postalo jasno dok smo probavljali rezultate je razlika u tome kako ljudi percipiraju velikodušnost u zavisnosti od njihovih godina. Osobe između 18 i 24 godine izdvajaju se po tome što cijene etiku i uzroke iznad većine drugih faktora, dok su osobe od 44 i više godina općenito više fokusirane na lojalnost i poštenje prema kupcima.

Ako brendovi mogu prepoznati ove varijacije i u skladu s tim prilagoditi svoja velikodušna djela, nagrade su značajne. Kada se ljudi pitaju kako reaguju na brendove koji se ponašaju u skladu s definicijom velikodušnosti njihove starosne grupe, njihovo razmatranje o kupovini raste između 7% i 11%. Ne postoji “politika velikodušnosti” koja odgovara svima, ali kada se primjenjuju nijanse, prednosti su jasne i za potrošača i za poslovanje.

– Važnost nijansi ne prestaje sa godinama. U želji da otkrijemo uvide specifične za sektor, procijenili smo kako se pogledi na velikodušnost razlikuju u avionskim putovanjima, bankarstvu, fitnesu, restoranima brze usluge, grickalicama, žestokim alkoholnim pićima i tehnologiji. Iznad svega, zapanjila nas je količina ljudi koji ne osjećaju da nijedna kompanija radi više za njih kao kupce. U nekim sektorima čak 79% glasalo je na ovaj način, što pokazuje da će skoro svaki dobro promišljen čin velikodušnosti vjerovatno imati primjetan uticaj u trenutnoj klimi, kaže izvještaj.

Starije generacije najmanje prepoznaju velikodušnost brenda u gotovo svim sektorima. Čini se kao da su izrazi brenda „učiniti više“ i učiniti sve više tipično dizajnirani da se dodvore mlađim potrošačima. Zbog toga se stariji ljudi osjećaju odbačenim od strane brendova – što dovodi do pitanja da li naša industrija treba učiniti više da se ponovo poveže sa starijim potrošačima.