N. D.
U sklopu godišnjeg festivala The Drum Awards, dodijeljene su i prestižne nagrade za oglašavanje.
Glavna nagrada, Grand Prix, nosi FCB Chicago za svoju kampanju “The Last Barf Bag” za brend protiv mučnine Dramamine. Opušteni, 12-minutni mini dokumentarac bavi se ekscentričnom subkulturom vreća za zračnu bolest, profiliranjem sakupljača i praćenjem kako se upotreba barf vrećica smanjila kako je Dramamine postao popularniji.
Dobitnik Predsjedničke nagrade, prema izboru šefa žirija Liz Taylor, globalnog kreativnog direktora u Ogilvyju, je David Madrid za rad s JCDecauxom. U želji da demonstrira efikasnost Metro oglašavanja i pokaže kako ono može da izazove buku, David Madrid je istakao kako dobro postavljeni oglasi u oblastima sa velikim prometom mogu da prodru u javnu svest i generišu značajnu preporuku.
Koncept je bio jednostavan, ali moćan: predstavite Marinu Prieto, simpatičnu stogodišnjakinju sa životnim žarom, u raznim svakodnevnim scenarijima. Od proslave njenog 100. rođendana do uživanja u laganom drijemanju, Marinini iskreni trenuci bili su prikazani na posterima širom metro stanica. Na ovim posterima je prikazana njena Instagram ručica (@marinaprieto1923), pozivajući javnost da prati njeno putovanje.
VEZANO
KFC, Taco Bell i Pizza Hut uzdaju se u personalizirane marketinške AI kampanje