Marketing X Business

Dodijeljene nagrade NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024

Marx.ba

(Foto: NO LIMIT)

Sinoć je Sarajevo postalo epicentar kreativnosti i inovacija na svečanoj dodjeli nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024. Ovaj događaj u Evropskoj kući kulture i nacionalnih manjina okupio je najbolje iz svijeta oglašavanja i odnosa s javnošću, slaveći najkreativnije ideje i vrhunske kampanje koje su obilježile godinu.

Direktorica festivala, Irena Miličević Vukoja, svojim uvodnim obraćanjem službeno je otvorila festival, pozdravila prisutne te istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival bilježi impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.

– Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju, istakla je.

Prije same dodjele nagrada prisutni su imali priliku poslušati fantastično predavanje Van Raisa, jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za bihejvioralno brendiranje, Njegovo predavanje o moći bihejvioralnog dizajna u transformaciji brendova ostavilo je snažan utisak na prisutne.

Predsjednik žirija, Haris Mujanović, obratio se prisutnima prije samog početka dodjele nagrada te je istaknuo važnost napretka u kvaliteti radova koji NO LIMIT zahtjeva i potencijal koji samo takmičenje nosi.

Zlatne nagrade

Na ovogodišnjem NO LIMIT BH Advertising Festivalu, zlatne nagrade zasluženo su otišle kampanjama i kreativnim idejama koje su pomakle granice oglašavanja u Bosni i Hercegovini. Ove nagrade nisu samo priznanje izvrsnosti već i podsjetnik na snagu inovacija u stvaranju pozitivnih promjena.
Film: Ultra je beton za tvoj telefon, prvi AI spot u BiH, Agencija Fabrika za BH Telecom.
Ambient: RE84 – Oživljavanje Olimpijskog Duha Sarajeva, Agencija McCann Sarajevo za Grad Sarajevo.
Digital – Komunikacija na društvenim mrežama: Naše mjesto, Agencija Via Media za Bingo.
Video sadržaji: Ne zatvarajmo oči! – zaštitimo djecu na internetu, Agencija Aquarius za M:tel

Dobrobit društva: Ne zatvarajmo oči! – zaštitimo djecu na internetu, Agencija Aquarius za M:tel
Produkt dizajn: Plivit Adria, Agencija Effect Agency za Plivit Trade.
No Limit Adriatic: Ožujsko Budi Hrabar Budi Zdrav, Agencija BBDO Zagreb za Molson Coors BH.

Najveća priznanja večeri

U okviru 18 kategorija i 6 podkategorija, dodijeljeno je ukupno 44 nagrada, a oni sa najviše osvojenih bodova su pobjednici glavnih nagrada:
Grand Prix nagrada pripala je agenciji Aquarius za kampanju “Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu” kreiranu za kompaniju M, koja je ponijela titulu Oglašivača godine.
Agencija godine također je bila Aquarius, čiji su radovi briljirali u više kategorija.
Kreativac godine proglašen je Aleksandar Živanić, dok je prestižnu titulu Oglašivačke ličnosti godine ponijela Jelena Trivan.
Istaknuta kampanja: “Ne zatvarajmo oči!”
Pobjednička kampanja festivala skrenula je pažnju na sve veću problematiku nasilja na internetu kojem su izložena djeca. Ova društveno odgovorna inicijativa još jednom je dokazala snagu oglašavanja u podizanju svijesti o važnim društvenim temama.
Posebno priznanje za doprinos kreativnoj industriji uručeno je legendarnom dizajneru Bojanu Hadžihaliloviću, dok su nagrade za istaknuti rad u kreativnoj industriji primili:
Haris Jusović – za odvažnost u kreativnoj industriji,
Aida Ređepagić – za doprinos kroz fotografiju,
Studio Kaftan – za ulaganje u marketing kroz modnu industriju.

VEZANO

Novi Techno Shop u Sarajevu otvorio vrata