Marketing X Business

Sve složeniji krajolik privatnosti: Izazove treba znati prevazići

N. D.

(Foto: Getty Images)

Sve složeniji krajolik privatnosti predstavlja nekoliko izazova, prema nedavnom izvještaju Lokkera. Napori u vezi s digitalnom privatnošću i dalje ne uspijevaju u potpunosti zaštititi potrošače i trgovce, posebno kako praćenje postaje sve sofisticiranije.

Iako su kolačići bili ključni dio razgovora posljednjih mjeseci, drugi alati za praćenje kao što su pikseli ne mogu zanemariti trgovci koji osjećaju pritisak da svoje web stranice učine sigurnijim, prema nedavnom izvještaju kompanije za softver za privatnost Lokker.

– Marketeri se moraju prilagoditi brzom razvoju podataka. Ključni koraci uključuju davanje prioriteta transparentnosti, ograničavanje količine prikupljenih podataka, blokiranje trećih strana koje su nepoznate i stvaranje procesa između pravnih i inženjerskih radi razumijevanja i praćenja regulatornog okruženja koje se brzo mijenja, rekao je Ian Cohen, izvršni direktor Lokkera.

Izvještaj, “Izazovi privatnosti i usklađenosti web stranica” procijenio je rizike privatnosti 3.419 web stranica u četiri sektora – zdravstvo, tehnologija, finansijske usluge i maloprodaja. Sve lokacije navedene u S&P 500 su također uključene u procjenu. Imam piksel na tebi Izvještaj je otkrio široku upotrebu piksela za praćenje, koji služe sličnoj svrsi kao i kolačići trećih strana koje Google trenutno ukida iz razloga privatnosti. Mali, često nevidljivi piksel prikuplja informacije o korisniku i aktivira se kada potrošač otvori email ili učita web stranicu.

Skoro polovina svih web stranica (47%) ima Meta piksel, dok 12% ima TikTok piksel. Međutim, ovo je daleko ispod stope upotrebe kolačića, koji se postavljaju na 98,5% web stranica kada se učitaju. Unatoč ovoj visokoj stopi korištenja, samo 67% web stranica koristi banere za pristanak. Međutim, 98% ovih web stranica učitava kolačiće prije natpisa za pristanak, prema Cohenu.

Postoji više razloga zašto mnogi uređaji za praćenje i kolačići nedostaju u alatima za upravljanje pristankom, prema Cohenu. Međutim, glavna je to koliko su ekosistemi dinamični za treće strane za praćenje i reklamne tehnologije.

– Veb stranica može imati 100 učitavanja trećih strana prvog dana, 140 učitavanja drugog dana i 80 učitavanja trećeg dana. Bez transparentnosti ovih promjena, nije moguće pozabaviti se osnovnim problemom, rekao je Cohen.

Iako je stopa korištenja TikTok piksela relativno niska, treba uzeti u obzir zbog kritika na koje se platforma našla posljednjih mjeseci. Novi zakon o rasprodaji koji se probija kroz Kongres sve je na snazi, a veze aplikacije sa inostranstvom vruća tema debate. Među web lokacijama koje je pregledao Lokker, 24,7% s TikTok pikselom su bile maloprodajne, a slijedi ih 8,7% tehničkih stranica. Da se to stavi u perspektivu, 58% maloprodajnih i 42% tehničkih sajtova imalo je Meta piksele.

Izvještaj je otkrio da 10% web stranica dijeli osjetljive informacije sa trećom stranom, dok 0,4% dijeli izuzetno lične podatke. Iako alati za pristanak postaju sve popularniji, oni često nisu u potpunosti efikasni. Baneri za pristanak bili su najpopularniji među S&P 500 web stranicama sa 88%, a slijede ih maloprodaja i tehnologija sa po 67%.

Međutim, 100% S&P 500 web stranica je implementiralo kolačiće prilikom učitavanja stranice. Uz nedostatke dostupnog softvera, izvještaji postavljaju ručni nadzor prema potrebi kako bi ostali u skladu.

Povezani članci