Marx.ba
Direktor Autocesta FBiH Denis Lasić u intervjuu za zvaničnu stranicu ovog javnog preduzeća govorio je o ostvarenom, ali i onome što očekuje ovu kompaniju.
– Naša vizija s novim, modernim i sigurnim autocestama i brzim cestama jasno je definirana i od toga ne odstupamo. Širenje mreže autocesta i brzih cesta jedan je od strateških ciljeva u našim planskim dokumentima, a kada se osvrnemo unatrag, ima dosta razloga za zadovoljstvo i optimizam, uzimajući u obzir sve prilike s kojima se susrećemo. Koridor 5c ključna je investicija za državu koja jača ekonomiju, društvenu interakciju i regionalnu integraciju. U Federaciji BiH izgrađeno je 138 kilometara autoceste, ali na tome se nije stalo jer smo uspjeli osigurati kontinuitet u realiziranju velikih infrastrukturnih
projekata. Dakle, na pola smo puta koridora 5c kroz Federaciju BiH, koji je ujedno i najduži s najzahtjevnijim terenom u BiH. Trenutno imamo sedam gradilišta na kojima se izvode radovi u ukupnoj dužini od 55 kilometara, rekao je Lasić i najavio potpisivanje ugovora o izgradnji važne poddionice u prometnom povezivanju Mostara i cijele Hercegovine s autoputem na Koridoru 5c.
Kako je rekao, kada se radi o sjevernom dijelu koridora, strateški plan je da do kraja 2026. godine bude završena autocesta od Sarajeva odnosno Bradine do krajnje tačke na Savi. Na tom dijelu u izgradnji je 50 kilometara autoceste i za sada su svi rokovi usklađeni za kompletiranje i ovog prometnog pravca.
Kada se radi o planovima za 2025. godinu on je bio jasan.
– Nastavak investiranja u Koridor 5c naš je prioritet koji će osigurati moderne transportne veze koje povezuju zemlju s regijom i EU za dobrobit građana i ekonomije. Mobilizirali smo resurse i tehničke kapacitete za ubrzavanje radova. Globalno promatrano, imamo zatvorenu finansijsku konstrukciju za sve dionice koje su u izgradnji i za one za koje uskoro planiramo otvoriti nova gradilišta. Dakle, pred nama je snažan investicijski ciklus u sljedećih nekoliko godina koji u potpunosti mijenja prometnu vizuru naše zemlje. Neminovno je naglasiti znatan rast cijene sirovina i cijene rada u odnosu na proteklih 20 godina, kada je počela izgradnja autoceste na Koridoru 5c. Svakako, tu su i vanjski faktori na koje Autoceste FBiH nemaju utjecaj kao što su naprimjer ratne aktivnosti, epidemije, kretanje cijena na svjetskom nivou ponude izvođača i slično. Dakle, rizik uvijek postoji, ali jako je važno da svojim poslovnim postupcima svedemo rizik na minimum, rekao je između ostalog Lasić.
VEZANO
Direktor BH Telecoma Kovačević: Strateško opredjeljenje usmjereno je na kontinuirano širenje