Marketing X Business

Prodaja Renaulta porasla u 2024. godini, u fokusu hibridi

Marx.ba

(Foto: Renault)

Francuski proizvođač automobila Renault objavio je da je prodaja porasla za 1,3% u 2024., uz snažan četvrti kvartal potaknut novim lansiranjima koja su pomogla nadoknaditi slabu potražnju početkom godine.

Rast prodaje se, međutim, naglo usporio u odnosu na rast od 9% zabilježen 2023., budući da se globalni automobilski sektor suočio s izazovnom godinom s inflacijom koja opterećuje apetit potrošača za novim vozilima i viškom proizvodnje u Kini koja je preplavila tržište.

Renault, koji uglavnom prodaje u Evropi, rekao je da je prodao 2,26 miliona vozila, s rastućim udjelom hibrida i električnih vozila koji su mu pomogli podići prodaju za 6,1% u četvrtom kvartalu.

Sveukupno, 9% evropske prodaje grupe bila su električna vozila, što je u četvrtom kvartalu poraslo na 12%.

Za marku Renault, koja čini više od dvije trećine grupne prodaje, električna vozila činila su 16% evropskih količina u četvrtom tromjesečju, rekao je novinarima Fabrice Cambolive, izvršni direktor marke Renault.

Gotovo 20 posto Renaultove prodaje ove godine morat će biti električna vozila kako bi se ispunili novi strogi europski ciljevi o emisiji ugljika.

VEZANO
Dnevnik iz pustinje: 33.000 kilometara u Porsche 911 Dakaru – Marketing X Business