Marx.ba
Originalni točkovi na novim automobilima nisu nimalo jeftini ni kao prva ugradnja, ali mnogo su skuplji ako ih želite kupiti naknadno, primjerice kada jednan od njih previše izgrebete ili još jače oštetite. No kada se radi o točkovima ekskluzivnih superautomobila, kao što je Ferrari Purosangue, takav trošak bi se mogao popeti na “astronomski nivo”.
Ako primjerice tražite dvobojne, lagane kovane aluminijske naplatke viđene na Ferrarijevim promotivnim slikama ovog automobila, pripremite se potrošiti u prosjeku više od 13.000 eura po točku.
Prema tvrtki Scuderiaparts, odnosno njihovom katalogu, set ovih 22-inčnih prednjih i 23-inčnih zadnjih točkova za Ferrari košta 57.200 dolara (55.700 eura) uključujući porez i dostavu. Millermotorcars navodi samo cijenu za pojedinačni točak a on košta 13.327 funti (15.750 eura) u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Ali to vjerojatno nije ukupan iznos, jer ako mijenjate točkove nakon nesreće ili ako su ukradeni, trebat će vam i set guma, što znači da bi konačni račun ako mogao premašiti cijenu dva solidno opremljena prosječna automobila.
Purosangue standardno dolazi s jednostavnim lijevanim točkovima. A njihova zamjena košta samo djelić cijene novih kovanih verzija: Scuderiaparts će vam prodati sjajni srebrni prednji točak (najjeftinija opcija, jer cijene rastu za druge završne obrade) za prihvatljivijih 1.678 dolara (1.630 eura) i zadnji za 1.944 dolara (1.890 eura) što donosi ukupnu cijenu za četiri točka na 8.361 dolara (8.140 eura) s uključenom dostavom i porezima u SAD.
Naravno, očekivati je da svako ko sebi može priuštiti oko 400.000 eura za novi Ferrarijev SUV, neće biti šokiran cijenom točkova, piše Autoklub.
VEZANO
Savršena umjetnost Porsche lakirnice: Roboti, umjetna inteligencija i ljudski dodir