Š.M
LinkedIn je društvena mreža koja okuplja sve ljude koji traže posao, zaposlenike i sve ostale profesionalne pojedince koji se žele dodatno istaknuti na tržištu rada. LinkedIn trikovi marketinških stručnjaka mogu vam značajno pomoći u tome.
Iako se svakim danom pojavljuju nove platforme za uspostavljanje poslovnih veza, LinkedIn je i dalje jedno od najboljih mjesta koje će regruteri posjetiti u potrazi za zaposlenikom i obrnuto. Kontaktiranje poslodavaca na ovoj poslovnoj mreži u potpunosti je normalno pa i poželjno! U tome mogu pomoći mali LinkedIn trikovi. Ta je platforma napravljena upravo s tim ciljem, a istraživanja su pokazala da preko 90 posto regrutera koristi LinkedIn kako bi pronašli potencijalne zaposlenike.
Iskoristite analitiku
Analitika stranice na LinkedInu omogućava vam pratiti metrike i trendove u određenim vremenskim razdobljima, baš poput praćenja na ostalim društvenim mrežama. Iako ova platforma nema preopširnu analitiku, svejedno vam može dati uvid u demografske podatke i izvore vaših sljedbenika ili posjetitelja. Umjesto klasičnog pregledavanja tko je posljednji pregledao vaš profil, izvucite detaljnija mjesečna izvješća te steknite lakše shvaćanje ključnih riječi s kojima se često susrećete.
Osmislite SEO strategiju
SEO je skraćenica engleskog pojma Pretraži Engine Optimization (optimizacija sadržaja za tražilice). To bi značilo da je SEO skup različitih tehnika kojima je cilj povećanje prometa određenog internetskog sjedišta, ali i poboljšanje njegove kvalitete. Ova strategija može vam pomoći i u kreiranju profila. Opis profila, upotreba relevantnih hashtagova i redovita objava sadržaja znatno poboljšava SEO vašeg LinkedIna. Kako prenosi portal The Every Girl, istraživanja su pokazala da će upotrebom SEO optimizacije, a pogotovo hashtagova, vaš profil imati čak 30 posto veću posjećenost.
Povežite LinkedIn s ostalim profilima
Vaš će profil na LinkedInu biti posjećeniji ako postane dio vaše svakodnevne rutine. Razmislite o povezivanju s drugim društvenim računima poput Twittera, Instagrama ili Facebooka kako biste se povezali sa što većom skupinom ljudi. Ovakvo povezivanje također vam može pomoći da lakše podijelite sadržaj i autentično ga uključite u profil.
Odaberite profesionalnu profilnu fotografiju
Jedna od najvažnijih stavki u vašem LinkedIn profilu jest vaša profilna fotografija, a ona mora biti profesionalna. Razmišljajte o njoj kao o profilnoj fotografiji koju biste stavili u svoj životopis. U slučaju da nemate fotografiju profesionalnog fotografa, istu možete napraviti mobitelom te tek toliko urediti fotografiju. Vodite računa i o tome da ste na fotografiji za LinkedIn profesionalno odjeveni.