Marx.ba
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je preliminarne rezultate za četvrto tromjesečje koji su bili iznad tržišnih očekivanja, a također je projicirao dvoznamenkastu stopu rasta za tekuću godinu, što je dovelo do snažnog skoka cijene dionice.
Prihodi kompanije u periodu od oktobra do decembra skočili su 24 posto na nešto manje od šest milijardi eura, dok je rast realizacije bez kursnih razlika iznosio 19 posto. Isključujući doprinos prodaje zaliha robne marke Yeezy, rast prodaje bez promjene valute iznosio je 18 posto.
Adidas je također zabilježio značajan rast profitabilnosti – bruto marža se oporavila za 5,2 postotna boda na 49,8 posto dok je operativna dobit iznosila 57 miliona eura u odnosu na prošlogodišnji gubitak od 377 miliona eura.
Za cijelu poslovnu godinu Adidas je zabilježio rast prihoda od 11 posto na 23,7 milijardi eura, odnosno 12 posto bez kursnih razlika. Isključujući doprinos brenda Yeezy, valutno neutralna prodaja skočila je 13 posto.
Bruto marža u 2024. godini skočila je 3,3 postotna boda na 50,8 posto, dok je operativna dobit dosegla 1,3 milijarde eura u usporedbi s 268 miliona eura prethodne godine.
Uprava kompanije izrazila je zadovoljstvo postignutim rezultatima, ističući “snažan interes potrošača i veleprodaje u svim divizijama i na svim tržištima”.
U tekućoj godini uprava kompanije očekuje nastavak rasta poslovanja po dvoznamenkastim stopama uz poboljšanu profitabilnost i predviđenu operativnu maržu od 10 posto.
Dionice kompanije skočile su 6,6 posto na 259,4 eura, gdje su bile zadnji put krajem 2021. godine.
VEZANO
Luksuz na vrhu liste: LVMH je ponovo najvrijednija evropska kompanija