Marketing X Business

TikTok Shop: Revolucija online kupovine koja polako osvaja svijet

Marx.ba

(Foto: Mashet)

Početkom 2022. godine TikTok je pokrenuo TikTok Shop (TTS), inovativnu funkciju koja korisnicima omogućuje direktnu kupovinu proizvoda unutar aplikacije. Ovim potezom TikTok je napravio značajan iskorak u svijetu e-trgovine, a potencijalno bi mogao promijeniti način online kupovine.

Jedna od najvećih prednosti TikTok Shopa je njegova integracija s platformom koja već posjeduje milijarde korisnika širom svijeta. Uz pomoć TikTok Shopa razni brendovi mogu doprijeti do široke publike kroz kreativne video sadržaje. Korisnicima omogućuje interaktivno iskustvo kupovine iz vlastitog naslonjača, bez napuštanja aplikacije, što pojednostavljuje proces kupovine i povećava angažman. Uz pomoć live streamova brendovi mogu uživo prezentirati svoje proizvode, odgovoriti na pitanja, nuditi ekskluzivne popuste, čime stvaraju osjećaj zajednice.

Zahvaljujući naprednim algoritmima, TikTok Shop može preporučiti proizvode koji su relevantni za korisnike, povećavajući šanse za kupovinu. Personalizacija sadržaja čini iskustvo kupovine učinkovitijim. Lako se integrira s drugim društvenim mrežama i platformama, što omogućuje brendovima korištenje marketinške strategije na više kanala. Također, olakšava praćenje kampanja i optimizaciju prodajnih taktika.

TikTok Shop pruža podršku i kreatorima sadržaja kroz razne alate i resurse koji im mogu pomoći proširiti svijesti o brendu kroz viralne kampanje, a time i veću prodaju. Korištenje popularnih TikTok trendova i izazova može značajno povećati vidljivost i donoseći novu publiku brendu putem TikTok Shopa. Dodatno, omogućuje malim poduzetnicima i kreatorima sadržaja da izravno prodaju svoje proizvode, pružajući im novu priliku za rast i razvoj poslovanja.

Impresivne statistike TikTok marketinških analiza pokazuju da 70% korisnika TikToka otkriva nove brendove na platformi, dok 3/4 korisnika sigurno nešto kupe tokom korištenja aplikacije. TikTok Shop nudi sigurno i besprijekorno iskustvo kupovine, od otkrivanja do naplate, uz dodatnu prednost ekskluzivnih ponuda i promocija. S 83% korisnika koji tvrde da TikTok igra ulogu u njihovim odlukama o kupovini, jasno je da ova platforma ima značajan utjecaj na suvremeno ponašanje potrošača i predstavlja moćan alat za brendove i kreatore u digitalnom dobu trgovine.

TikTok Shop trenutno je aktivan u Indoneziji, Maleziji, Filipinima, Singapuru, Tajlandu, Vijetnamu, Velikoj Britaniji i Sjedinjenim Američkim Državama, te se planira uskoro širenje i na evropsko tržište. Iako TikTok nije ništa stopostotno potvrdio, prema trenutnoj ponudi poslova u TikToku može se primijetiti da su se otvorile pozicije za online prodaju u evropskim gradovima koji imaju najveće skladišne zone. Stoga je širenje TikTok Shopa na evropsko tržište, samo pitanje vremena. Očekuje se da će se ovaj trend uskoro proširiti Evropom, donoseći sa sobom novu dinamiku u online kupovini.

VEZANO

Sam Altman osnivač ChatGPT-a: DeepSeek je impresivan