Marketing X Business

Prodaja Adidasa nadmašila očekivanja: Porasla 19 posto u četvrtom tromjesečju

Marx.ba

(Foto: Adidas)

Adidas je danas izvijestio o porastu prodaje u četvrtom tromjesečju koji je premašio očekivanja, dok se trgovac otresao slabosti potražnje u Sjevernoj Americi i Kini.

Njemački gigant sportske odjeće zabilježio je povećanje prihoda od 19 posto po neutralnom tečaju valute na 5,97 milijardi eura (6,34 milijarde dolara) u tromjesečnom periodu, ispred predviđanja analitičara LSEG-a od 5,72 milijarde eura.

Dobit iz poslovanja iznosila je 57 miliona eura u četvrtom tromjesečju u usporedbi s gubitkom od 377 miliona eura u istom periodu prošle godine, piše Seebiz.

Adidas pokušava povećati svoj tržišni udio u Sjevernoj Americi usred pada prodaje u Nikeu i šireg odlaska trgovaca od prevelike ovisnosti o slabijoj Kini.

Adidasova prodaja u Sjevernoj Americi, koja je u trećem tromjesečju pala za 7 posto po valutno neutralnim stopama, teško se oporavila od ukidanja nekoć unosne linije tenisica Yeezy. Div sportske odjeće bio je prisiljen ukinuti liniju Yeezy nakon što je raskinuo partnerstvo s Yeom, reperom koji je ranije bio poznat kao Kanye West, zbog niza antisemitskih primjedbi koje je reper iznio 2022.

Kompanija je prošle godine rekla da očekuje da će prodati ostatak svog Yeezy inventara do kraja 2024. godine.

Izvršni direktor Bjorn Gulden nastoji udaljiti Adidas od njegove gubitaške linije Yeezy i potaknuti veći preokret brenda otkako je preuzeo kormilo u januru 2023. godine.

VEZANO

Unatoč poskupljenju kafe i kakaa na svjetskom tržištu Atlantic Grupa povećala dobit