Marx.ba

Način na koji dolazimo do kupaca se brzo mijenja, tako i kroz e-mail marketing. Danas je ključno koristiti određene trehnološke alate. Što više koristite ove alate u svoju korist, to ćete više uticati na svoje pretplatnike. Evo šta svaka agencija i marketinški stručnjak treba da znaju kako bi imali uspjeha za 2025. godini.
1. BIMI standard
BIMI (Brend Indicator for Message Identification) omogućava verifikovanom preduzeću da prikaže svoj logo pored svake e-pošte u prijemnom sandučetu primaoca. Iako izgleda sjajno i može biti od velike pomoći za prepoznavanje brenda, postoji još jedna važna prednost korištenja BIMI-ja za vaš email marketing – povjerenje. Primaoci su bombardovani phishing prevarama i neželjenom poštom. Razumljivo, oni su u stanju pripravnosti i spremni prijaviti sve što ne izgleda legitimno. BIMI nudi „pečat odobrenja“ protokola za autentifikaciju tako da vaši klijenti nauče vjerovati vašem brendu i – što je najvažnije – vašim kampanjama e-pošte.
2. Zakazivanje e-pošte uz pomoć umjetne inteligencije
Nijedna lista iz 2025. ne bi bila potpuna bez spominjanja napretka zasnovanog na umjetnoj inteligenciji. Iako neke usluge umjetne inteligencije još uvijek nisu 100% dostupne, one mogu promijeniti igru u pomaganju trgovcima da dođu do kupaca kada je najvjerovatnije da će provjeriti njihovu e-poštu. AI alati sada mogu odrediti optimalno vrijeme slanja kako bi vam pomogli da izoštrite svoju strategiju e-pošte. Uz zakazivanje uz pomoć umjetne inteligencije, možete očekivati da će angažman porasti i da će vaš tim postići više za manje vremena.
3. Interaktivni emailovi
Zove se AMP (Accelerated Mobile Pages) za e-poštu i može dodati potpuno novu dimenziju vašem email marketingu. Ova tehnologija koju podržava Google omogućava korisnicima interakciju s vašim brendom bez napuštanja svojih sandučića. Pročitajte to ponovo – i radujte se. Kupci mogu učiniti gotovo sve u okviru vaših email kampanja, od rezerviranja poziva sa prodajnim predstavnikom do ispunjavanja anketa. Zahvaljujući ovom interaktivnom aspektu, emailovi su sada relevantniji nego ikad, a prikupljanje podataka je mnogo lakše.
4. Poboljšanja enkripcije e-pošte
Još jedan korak ka sigurnijim sandučićima su poboljšanja enkripcije e-pošte, koja uključuju sigurnosnu tehnologiju kao što je MTA-STS (Striktna transportna sigurnost agenta za prijenos pošte). Ovo nameće TLS enkripciju za mnogo sigurniju isporuku e-pošte. To je štit oko vaše e-pošte kako bi se osiguralo da podli cyber prevaranti ne otmu vašu privatnu poruku dok je na putu do prijemnog sandučeta vašeg pretplatnika.
Zaključak: Napredna sigurnost i razvoj nekima mogu izgledati ograničavajući, ali su od suštinskog značaja za izgradnju i održavanje povjerenja s vašom bazom klijenata. Morat ćete se malo vrpoljiti ispod haube kako biste bili sigurni da će vaša e-poruka biti isporučena, ali to je mala cijena koju morate platiti kako biste osigurali da ne budete isprani sa svim neželjenim i phishing e-porukama. I to je, na kraju krajeva, krajnji cilj: transparentan, otvoren i pouzdan kanal između vašeg brenda i vaših pretplatnika.
VEZANO
Nekonvencionalne marketinške taktike za privlačenje klijenata visoke vrijednosti