Marketing X Business

Online potrošnja dosegnut će 6,6 biliona dolara do 2029.

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Prema podacima Omdie, online potrošnja potrošača dosegnut će 4,4 biliona dolara u 2025. godini, pri čemu će SAD pridonijeti 1,4 biliona dolara. Do 2029. godine, ta će se cifra povećati na 6,6 biliona dolara, s američkim udjelom od 2 biliona dolara.

Rast online potrošnje nadmašuje i rast medijskog i zabavnog sektora, koji će porasti s 1,07 biliona dolara u 2025. na 1,3 biliona dolara u 2029. godini. Video sadržaj nastavlja dominirati, generirajući 70 posto globalnih prihoda, dok se online video bilježi s rastom od 13 posto, kino od 12 posto i gaming od 7 posto u 2025. godini.

Transformacija načina na koji se sadržaj, trgovina i oglašavanje isprepliću – posebno kroz retail media i shoppable TV – otvara nove mogućnosti za kompanije. Amazon je nadmašio Walmart kao najveći globalni trgovac, dok se Walmart preusmjerio na digitalne kanale, gdje trenutno 20 posto prihoda dolazi iz digitalnog segmenta. Kako se usvajanje povezanih televizijskih sustava (CTV) ubrzava, TV operativni sistemi (TV OS) postaju ključni za budućnost oglašavanja i digitalne trgovine.

– Shoppable TV predstavlja ogromnu priliku za trgovce, oglašivače i kreatore sadržaja, ali izazovi poput besprijekornog procesa naplate, povjerenja potrošača i integracije platformi moraju biti riješeni prije nego što se iskoristi puni potencijal, ističe Maria Rua Aguete, viši istraživač Omdie, prenosi ICT Business.

Ova ekspanzija online potrošnje naglašava važnost digitalne transformacije maloprodaje, što će uveliko utjecati na način na koji potrošači kupuju i medijske kuće oglašavaju svoje proizvode.

VEZANO

Rezultati trećeg nacionalnog istraživanja online kupovine u BiH: Povjerenje raste, ali izazovi ostaju