Marketing X Business

3 trenda koji pokreću marketinšku fotografiju za brendove

Marx.ba

(Foto: Marketing Dive)

Kreativnim brendovima je sve teže ostaviti trajan utisak na publiku kroz fotografije. Iako je tehnologija kreiranje sadržaja učinila lakšim nego ikad, količina često ima prednost nad kvalitetom.

Kreativni profesionalci i trgovci znaju koliko je teško i dugotrajno snimiti savršenu fotografiju koja odjekne kod publike. Čak i najjači tehnički rad možda neće preći granice, jer potrošači i B2B kupci žele da se osjećaju emocionalno povezani sa slikama koje vide, a istovremeno osjećaju da su te snimke utemeljene u stvarnosti. Dodajte slike generisane umjetnom inteligencijom ogromnoj količini dostupnih vizuala i nije ni čudo da se publika može brzo osjećati ometeno ili preopterećeno, piše Marketing Dive.

Presijecanje buke zahtijeva dodirivanje nerva koji gradi emocionalne veze. Imajući to na umu, tim u Stillsu – vodećoj platformi za licenciranje fotografija – dijeli tri pristupa iz izvještaja o trendovima fotografije u dizajnu koji se ističu na današnjem tržištu.

Candid Cameras

Potrošači i B2B kupci imaju urođenu potrebu da uspostave emocionalne veze na putu do kupovine. To znači da se brendovi moraju fokusirati na snimanje autentičnih trenutaka. Stvarni život je nesavršen, a kampanje koje teže nedostižnim ciljevima mogu propustiti prilike da ostvare značajan utjecaj na svoju ciljnu publiku.

Ništa nije autentičnije nego uhvatiti osobu u trenutku. Naravno, ima mjesta i za savršenu pozu u nekim fotografijama proizvoda. Ali da bi istinski dotakli publiku, brendovi moraju da pucaju kroz nefiltriran objektiv, kao što Stills primećuje. Ne mora se svaki trenutak osjećati savršeno, samo autentično. U ovom slučaju, sirovo je jednako povezano. Publika može odmah osjetiti ako se nešto čini neiskrenim. Ne pokušavajte da ih prevarite i svakako ih nemojte podcijeniti.

Flash Drive

Iako jedva da je nova, blic fotografija blista na današnjem tržištu. Upotreba “flash-on” fotografije nije samo provjerena vremenom, već je to suptilna tehnika koja stvara čežnju za drugim vremenom. Konkretno, ovaj nostalgični stil – koji se oslanja na direktno osvjetljenje i živopisnu izolaciju subjekta – privlači publiku koja cijeni ili žudi za estetikom popularnom tokom Y2K ere. Tim Stillsa predlaže da se brendovi jednostavno opuste i ne trude previše, jer je ovo vrijeme da se čini da su “bez napora cool”.

Odvažni, energični vizuelni prikazi pomažu brendovima da se osjećaju više povezanim s potrošačima, dok monohromatska fotografija riskira da izgleda kao povučena. S druge strane, hiperpolirane slike 2010-ih su postale prolazne (za sada).

– Postoji veća potreba da se stvari osjećaju autentično i “stvarno” u digitalnom prostoru dok idemo naprijed. Vidjet ćemo još fotografija s bljeskom koje prikazuju stvarno i sirovo, rekla je kreatorica sadržaja Victoria Stefania.

Abstract Appeal

Naravno, neće svaka publika gledati istu sliku na isti način. Za neke, teksturalne i apstraktne slike često izgledaju autentičnije od uglađene, sjajne fotografije. Ove slike su opipljive, stvaraju senzornu vezu koja se utiskuje u publiku. Radi se o balansiranju digitalne preciznosti sa sirovom stvarnošću, dodavanju dubine i niza emocija svakoj fotografiji.

– Osjećam se kao spoj pre-tech i modernog dizajna, digitalnog i fizičkog, ostavljajući trajniji utisak, rekao je Robert McCombe, slobodni kreator sadržaja i dizajner brenda sa sjedištem u Velikoj Britaniji.

Brendovi i oglašivači koji uspostavljaju emocionalnu vezu u 2025. su oni koji traže nefiltrirane ikone trenutke. Kao što Stillsov izvještaj o trendovima podsjeća marketinške stručnjake.

– Trendovi dolaze i odlaze, ali pružanje prave veze je bezvremensko. Ta veza je vaša krajnja konkurentska prednost, a postizanje tog prvog utiska je ključno. Ne možete praviti kompromis u vezi s kritičnim dijelom koji pokreće tu vezu, pa tako nema ni kompromisa sa slikama, poručuju.

VEZANO

Kako AI transformiše digitalni marketing u 2025