Marx.ba

Kreativnim brendovima je sve teže ostaviti trajan utisak na publiku kroz fotografije. Iako je tehnologija kreiranje sadržaja učinila lakšim nego ikad, količina često ima prednost nad kvalitetom.
Kreativni profesionalci i trgovci znaju koliko je teško i dugotrajno snimiti savršenu fotografiju koja odjekne kod publike. Čak i najjači tehnički rad možda neće preći granice, jer potrošači i B2B kupci žele da se osjećaju emocionalno povezani sa slikama koje vide, a istovremeno osjećaju da su te snimke utemeljene u stvarnosti. Dodajte slike generisane umjetnom inteligencijom ogromnoj količini dostupnih vizuala i nije ni čudo da se publika može brzo osjećati ometeno ili preopterećeno, piše Marketing Dive.
Presijecanje buke zahtijeva dodirivanje nerva koji gradi emocionalne veze. Imajući to na umu, tim u Stillsu – vodećoj platformi za licenciranje fotografija – dijeli tri pristupa iz izvještaja o trendovima fotografije u dizajnu koji se ističu na današnjem tržištu.
Candid Cameras
Potrošači i B2B kupci imaju urođenu potrebu da uspostave emocionalne veze na putu do kupovine. To znači da se brendovi moraju fokusirati na snimanje autentičnih trenutaka. Stvarni život je nesavršen, a kampanje koje teže nedostižnim ciljevima mogu propustiti prilike da ostvare značajan utjecaj na svoju ciljnu publiku.
Ništa nije autentičnije nego uhvatiti osobu u trenutku. Naravno, ima mjesta i za savršenu pozu u nekim fotografijama proizvoda. Ali da bi istinski dotakli publiku, brendovi moraju da pucaju kroz nefiltriran objektiv, kao što Stills primećuje. Ne mora se svaki trenutak osjećati savršeno, samo autentično. U ovom slučaju, sirovo je jednako povezano. Publika može odmah osjetiti ako se nešto čini neiskrenim. Ne pokušavajte da ih prevarite i svakako ih nemojte podcijeniti.
Flash Drive
Iako jedva da je nova, blic fotografija blista na današnjem tržištu. Upotreba “flash-on” fotografije nije samo provjerena vremenom, već je to suptilna tehnika koja stvara čežnju za drugim vremenom. Konkretno, ovaj nostalgični stil – koji se oslanja na direktno osvjetljenje i živopisnu izolaciju subjekta – privlači publiku koja cijeni ili žudi za estetikom popularnom tokom Y2K ere. Tim Stillsa predlaže da se brendovi jednostavno opuste i ne trude previše, jer je ovo vrijeme da se čini da su “bez napora cool”.
Odvažni, energični vizuelni prikazi pomažu brendovima da se osjećaju više povezanim s potrošačima, dok monohromatska fotografija riskira da izgleda kao povučena. S druge strane, hiperpolirane slike 2010-ih su postale prolazne (za sada).
– Postoji veća potreba da se stvari osjećaju autentično i “stvarno” u digitalnom prostoru dok idemo naprijed. Vidjet ćemo još fotografija s bljeskom koje prikazuju stvarno i sirovo, rekla je kreatorica sadržaja Victoria Stefania.
Abstract Appeal
Naravno, neće svaka publika gledati istu sliku na isti način. Za neke, teksturalne i apstraktne slike često izgledaju autentičnije od uglađene, sjajne fotografije. Ove slike su opipljive, stvaraju senzornu vezu koja se utiskuje u publiku. Radi se o balansiranju digitalne preciznosti sa sirovom stvarnošću, dodavanju dubine i niza emocija svakoj fotografiji.
– Osjećam se kao spoj pre-tech i modernog dizajna, digitalnog i fizičkog, ostavljajući trajniji utisak, rekao je Robert McCombe, slobodni kreator sadržaja i dizajner brenda sa sjedištem u Velikoj Britaniji.
Brendovi i oglašivači koji uspostavljaju emocionalnu vezu u 2025. su oni koji traže nefiltrirane ikone trenutke. Kao što Stillsov izvještaj o trendovima podsjeća marketinške stručnjake.
– Trendovi dolaze i odlaze, ali pružanje prave veze je bezvremensko. Ta veza je vaša krajnja konkurentska prednost, a postizanje tog prvog utiska je ključno. Ne možete praviti kompromis u vezi s kritičnim dijelom koji pokreće tu vezu, pa tako nema ni kompromisa sa slikama, poručuju.
VEZANO