Marketing X Business

Violeta u novom ruhu: Cilj ostati vjeran brendu, ali i dodatno privući pažnju

Marx.ba

(Foto: Bruketa&Žinić&Grey)

Violeta je u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey predstavila evolucijski redizajn ambalaže svog toaletnog papira. Ovaj vizualni iskorak temelji se na postojećem identitetu brenda i izgledu ambalaže, uz sistematizaciju informacija i pojednostavljivanje elemenata, koji u kombinaciji donose moderniji i skladniji izgled.

Kako je objavljeno, novi dizajn zadržava ključne karakteristike koje su brand i proizvode učinile prepoznatljivim, dok istovremeno unosi svježinu i suvremenost. Cilj ovog pristupa bio je osigurati da Violeta toaletni papir ostane vjeran svom brendu, ali i da dodatno privuče pažnju kupaca na policama trgovina svojom dominantnom ljubičastom brand bojom.

– U ovom slučaju nametnulo se pitanje: mora li redizajn uvijek biti uočljiv na prvu, ili je ponekad poželjno da bude suptilniji? Violetin primjer potvrđuje pravilo da veliki mainstream brendovi, koje tržište dobro poznaje i koji već uspješno posluju, osuvremenjuju izgled svojih proizvoda, ali i pažljivo čuvaju izgrađeni vizualni identitet.

Dakle, vjerni kupci Violeta toaletnog papira i dalje će bez napora pronaći svoje omiljene rolice, a novi kupci će ih brže uočiti. Ovaj evolucijski korak pokazuje predanost Violete stalnom razvoju i prilagodbi, pružajući korisnicima proizvod koji kombinira premium mekoću i snagu upakiranu u ambalažu koja prati suvremene trendove, poručeno je.

VEZANO

Coca-Cola ponovo pokrenula legendarnu kampanju “Share a Coke” za novu generaciju