Marx.ba

Turistička organizacija Njemačke (German National Tourist Board) i ove godine koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirisane, kosmopolitske i održive turističke destinacije. Tim povodom u Sarajevu je održano ugodno druženje na kojem su predstavnici medija imali priliku bolje se upoznati s aktuelnim kampanjama Turističke organizacije Njemačke: Cultureland Germany, Simply FEEL GOOD, Stay Longer i Season’s Greetings from Germany.
Poseban naglasak stavljen je i na obilježavanje važnih godišnjica: 275 godina od smrti proslavljenog njemačkog kompozitora Johanna Sebastiana Bacha te 50 godina postojanja German Fairy Tale rute.
Prisutnima se obratila Maja Lunić, PR menadžerica regionalnog ureda Turističke organizacije Njemačke, koja je pored ovogodišnjih kampanja predstavila i najnovije podatke o njemačkom dolaznom turizmu. Tokom prethodne godine ostvareno je čak 85,3 miliona noćenja u Njemačkoj, što još jednom potvrđuje privlačnost zemlje među međunarodnim putnicima.

Božićni marketi
Božićni marketi, koji potiču iz Njemačke još iz srednjeg vijeka, danas privlače milione posjetilaca iz cijelog svijeta i predstavljaju jednu od najposećenijih zimskih turističkih atrakcija Evrope. Sa oko 3.000 marketa širom zemlje, od obale Sjevernog mora do podnožja Alpa, Nemačka svake zime privuče brojne posjetioce koje osvajaju mirisi cimeta, pečenih badema i sjaj hiljada lampica. Ovi čarobni marketi su tradicija i snažan turistički adut koji svake zime pretvara Njemačku u pravu božićnu bajku.

Cultureland Germany 2025
Još od aprila 2024. inspirativna kampanja Cultureland Germany naglašava kosmopolitsku kulturnu i umjetničku scenu kao ključni element urbane kvalitete života u velikim gradskim regijama, ali i kao važan dio regionalnog identiteta u ruralnim područjima. Poseban akcenat na kulturu u 2025. godini dodatno je
istaknut činjenicom da je grad Chemnitz proglašen Evropskom prijestolnicom kulture, čime se ističe kao destinacija koja uspješno spaja poduzetništvo i kreativnost.
Chemnitz: Europska prijestolnica kulture 2025
Pod sloganom C the Unseen, treći najveći grad Saške zajedno s 38 partnerskih općina, otkriva sve svoje skrivene vrijednosti i daje glas nevidljivima. Chemnitz i njegova okolica nude niz raznolikih manifestacija koje mame posjetitelje: od interaktivnih sajmova za sve uzraste, vinskih i pivskih festivala, jazz, indie i plesnih događanja, ulične umjetnosti, izložbe oldtimera pa sve do PURPLE PATH (jedinstvena izložba savremene umjetnosti na otvorenom), kao i sama bogata industrijska baština grada.
275 godina od smrti Johanna Sebastiana Bacha
Njemačka glazbena historija bogata je velikim imenima, no uz Beethovena i Brahmsa, jedno ime neizostavno se ističe – Johann Sebastian Bach. Njegov genij i danas snažno odjekuje muzičkim svijetom, potvrđujući njegov status jednog od najvećih kompozitora svih vremena, a širom Njemačke ove godine se obilježava 275. godišnjica od njegove smrti. Bogat kultuni i umjetnički program posvjećen Bachu, ali i biciklističke i pješačke ture možete pronaći na zvaničnoj web stranici Turisitčke organizacije Njemačke.
50 godina German Fairy Tale Route
Kula u kojoj je bila zatočena Zlatokosa, geo-prirodni park Frau-Holle-Land i dvorac u kojem je Trnoružica prespavala stoljeće – to su stvarne lokacije koje oživljavaju čaroliju bajki braće Grimm na German Fairy Tale Ruti. Ova jedinstvena kulturno-turistička ruta, koja spaja maštu i stvarnost, vodi od Hanaua do Bremena, duga je oko 600 kilometara i obuhvata oko 70 uzbudljivih lokacija. U 2025. godini, German Fairy Tale Route slavi svoj 50. rođendan.