N. D.
Stara izreka „slika vrijedi hiljadu riječi“ nikada nije bila istinitija nego u doba društvenih mereža. U današnjem svijetu opsjednutom imidžom, svaki vlasnik firme mora razmisliti o tome kako može koristiti slike da vizualno podigne svoje poslovanje.
Fotografije su važan dio izgradnje brenda, ali odabir pravih fotografija može predstavljati dosljedan izazov. Svaki detalj – od boje do kadriranja do samog sadržaja – bitan je.
Za poduzetnike i vlasnike malih preduzeća koji žele da stvore digitalnu ličnost, njeguju poseban identitet brenda i angažuju svoju publiku, tu su tri načina da vizuelno unaprijede svoje poslovanje.
1. Ostanite na poruci
Mobilni uređaji su omogućili ljudima da snimaju i konzumiraju fotografije i video zapise na bezbroj različitih načina. Bilo da se radi o snimku, objavi na društvenima mrežama ili galeriji slika na web stranici, potrošači sada očekuju multimedijalni sadržaj, a ove slike mogu ojačati brend kompanije. Pitanje je kako odabrati slike. Za početak, slika bi trebala pogoditi vašu poruku i vaš brend, pa razmislite o svojoj publici. Preferencije i potrebe vaše publike uvijek bi trebale biti na prvom mjestu, a dobra je ideja pregledati demografske podatke kako biste bili sigurni da su vaše slike usklađene s godinama, rasponom prihoda i interesima vaše publike.
Međutim, možda postoje slike koje su u skladu s njihovim interesima, ali nemaju nikakve veze s vašim brendom. Učinite relevantnost lakmus testom. Slike koje koristite na svojoj web lokaciji i kolateral moraju na neki način biti povezani s vašim glavnim ponudama, bilo doslovno ili simbolično. Svakako ima prostora za eksperimentiranje i kreativnost, ali nemojte ići tako daleko da poruka postane zbunjujuća. Ako ljudi gledaju slike koje dijelite, ali ta interakcija ne dodaje ništa njihovom razumijevanju ili povezanosti s vašim brendom, to je uzaludan trud. Pobrinite se da se slike lako asimiliraju u vaš brend i da podržavaju poruku koju želite prenijeti.
2. Prihvatite društvene mreže
Društveni mediji više nisu „lijepo imati“ za firme – to se mora imati. Društveni mediji su ključni dio načina na koji današnji potrošači saznaju o novim poslovima, provode istraživanja, donose odluke o kupovini, razvijaju lojalnost i sarađuju s brendovima. To ne znači da svakom preduzeću treba prisustvo na svakoj platformi društvenih medija – ima ih previše za to – ali to znači kreiranje strategije društvenih medija koja je dizajnirana da postigne vaše ciljeve. Prvi korak je odabir kanala koji odgovaraju vašoj ciljnoj demografskoj grupi.
Na primjer, neke mreže imaju tendenciju da se naginju prema mlađim korisnicima, neke ipak za druge generacije. Imajte na umu da svaka platforma ima svoju jedinstvenu kulturu i norme. Nepoštovanje ovih normi može učiniti da izgledate neprofesionalno, ili još gore, irelevantno. Privlačenje pažnje kupaca znači učiniti nešto kako biste se razlikovali i izdvojili iz mase. Jedna od opcija je kreiranje vizualno kohezivne serije slika koje ćete koristiti u rotaciji kako biste uspostavili određeni izgled ili osjećaj koji će se povezati s vašim brendom na društvenim mrežama.
3. Koristite odlične slike
Između društvenih medija i vijesti, može biti teško fokusirati se na bilo koju stvar. Slike koje je najlakše previdjeti su one koje ne iskaču. Koristite visokokvalitetne slike visoke rezolucije. Slike snimljene u niskoj rezoluciji dat će loš efekat. I idite na sadržaj koji plijeni pažnju ljudi, a zatim privlači u neku vrstu akcije – živopisne fotografije podebljanih boja koje sugeriraju uzbuđenje.
Ne plašite se biti kreativni i razigrani. Iako želite da odaberete slike koje privlače ljude, umjesto da ih nerviraju, neka budu elegantne. Cilj je potaknuti razgovor, ali izbjegavati neprikladne ili uvredljive slike koje mogu stvoriti pogrešnu vrstu zujanja. Konačno, držite se zakona koristeći samo legalno preuzete fotografije iz renomiranih izvora. Troškovi obično nisu visoki, dok rizik brenda od korištenja nelicenciranih fotografija jeste. Odabirom prave kombinacije fotografija, gledatelju govorite da vam je stalo do vašeg brenda, a taj osjećaj se može pretočiti u pozitivan pogled na vaš proizvod i usluge. Period odgode za nedostatak vizuelnog prisustva na mreži je možda prošao, ali ovo može biti prilika da svoj brend podignete na viši nivo.