Marketing X Business

Bang & Olufsen i Ferrari udružili snage i predstavili novu kolekciju

Š.M.

Bang-Olufsen.com

Bang & Olufsen lansirao je novu kolekciju sa Ferrari brendom, pionirom motosporta. Kolekcija slavi zajedničku strast prema eleganciji, snazi i preciznosti kreiranjem serije slušalica i zvučnika koja se sastoji od kućnog zvučnika Beosound 2, slušalica Beoplay H95, slušalica Beoplay X i prenosivog zvučnika Beosound Explore. Sve je povezano upečatljivom nijansom crvene, stvarajući nepogrešivu vezu sa potpisom Ferrari brenda.

Veoma smo uzbuđeni zbog ove saradnje. Postojao je snažan osjećaj s obe strane da je razlog okupljanja stvaranje historije“, kaže izvršni direktor kompanije Bang & Olufsen Kristian Teär. „To nas sve vraća na same početke brendova B&O i Ferrari. Osnivači, Enzo Ferrari, Peter Bang i Svend Olufsen, bili su vizionari, koji su redefinisali svoje industrije dovodeći u pitanje status quo. Njihova zaostavština se niže kroz decenije da bi danas uzdigla oba brenda na nove visine”.

Teär nastavlja: ​​„Kombinacija najboljih performansi u klasi, graciozne estetike i pedantne izrade, spojila je B&O i Ferrari u kreiranju kolekcije. Ona je uzdignuta neprikosnovenim nasljeđem oba brenda, što ovu saradnju čini nezaboravnom“.

Oba brenda su na vrhuncu inovacija više od pola vijeka. Bang & Olufsen oblikuje globalnu viziju zvuka od 1925. godine iz Struer-a u Danskoj, a Ferrari izaziva automobilsku industriju od 1947. iz Maranellaa u Italiji. Preko 150 godina inovacija oba brenda su pažljivo spojene kroz ovu saradnju.

Bang-Olufsen.com
Bang-Olufsen.com