Marketing X Business

Ovo su znakovi da trebate nadograditi svoj pametni telefon

Marx.ba

(Izvor: Twitter)

Uz nove uređaje koji iz dana traju sve duže, pitanje nadogradnje Android uređaja postaje sve nedostižnije. Na sreću, postoje neki pokazatelji da je vrijeme da razmislite o kupoviti novijeg modela.

Svi tražimo dobru ponudu kada kupujemo novi telefon, provjeravamo njegove specifikacije i karakteristike kako bismo vidjeli odgovara li našim potrebama, no vrlo rijetko iko od nas planira koliko ga dugo zapravo želi zadržati.

Naravno, tehnološke firme žele da nadogradite što je prije moguće, no pitanje je – trebate li? Koliko često biste trebali preći na novi telefon? Što uopće utječe na životni vijek pametnog telefona i kako ga produžiti?

Pametni telefoni propadaju kao i svaki drugi elektronski uređaj, no njihov životni vijek može uvelike varirati ovisno o vrsti korisnika, koliko se koriste telefon, gdje korisnik živi i koliko dobro brine o uređaju, piše tportal.

Ako svoj telefon koristite duže vrijeme svaki dan, on će se više trošiti. Ukoliko velik dio dana provedete na prijenosnom ili osobnom računaru, vaš telefon duže ostaje netaknut i stoga ne prolazi kroz toliko zlostavljanja.

Ako ste nespretni i skloni ispuštanju uređaja iz ruke, na njemu brzo mogu nastati pukotine i udubljenja. A ako živite negdje gdje su vremenski uvjeti ekstremni, baterija također će biti pod velikim opterećenjem i to će utjecati na vaš uređaj.

Kvaliteta hardvera unutar vašeg telefona također utječe na njegov vijek trajanja. Vodeći modeli koriste visokokvalitetne materijale i duže će trajati, dok jeftini telefoni često koriste komponente koje su već zastarjele i stoga će brže prestati raditi.

Na kraju priče, dug rok trajanja vašeg uređaja zavisi o vašoj brizi. Evo što Makeuseof predlaže da napravite kako bi vam telefon radi duže:

– Izbrišite nepotrebne aplikacije i stare datoteke kako biste izbjegli prepunjavanje pohrane.

– Ne igrajte grafički intenzivne igrice koje vaš telefon ne može podnijeti.

– Koristite futrolu i zaštitu za zaslon kako biste se zaštitili od padova.

– Slijedite smjernice za zdravlje baterije i izbjegavajte punjenje preko noći.

– Redovno čistite prašinu i krhotine iz priključaka vašeg telefona.

– Ne preuzimajte aplikacije i datoteke iz neprovjerenih izvora.

– Ponovno pokrenite telefon barem jednom sedmično.

– Neka vaš telefon popravljaju samo ovlašteni serviseri.

– Izbjegavajte izlaganje telefona ekstremnim temperaturama.

(Izvor: Twitter)

Mnogi ljudi svoj telefon nadograđuju zato jer je njihov trenutni imao problema. Ako je to slučaj, preporučujemo da prvo saznate što nije u redu s vašim telefonom, kako biste znali isplati li se popraviti vaš trenutni uređaj umjesto kupnje novog.

Međutim, nemojte ignorirati znakove da je vrijeme za nadogradnju. Jedan od najčešćih je baterija koja se jako brzo prazni. Iako postoje načini za produženje trajanja baterije na Androidu, najprikladnija je opcija nabaviti potpuno novi telefon.

Također biste odmah trebali izvršiti nadogradnju ako neka bitna komponenta počne neispravno raditi. Možda su mikrofon i zvučnik začepljeni ili oštećeni, zbog čega niste mogli imati jasne pozive. Ili se možda oštetio priključak za punjenje i sada se vaš telefon ne puni.

Ako je vaš telefon postao prespor, to obično znači da procesor više ne može pratiti zahtjeve sistema aplikacija i igara koje se neprestano poboljšavaju.

Ako vam je ponestalo prostora za pohranu, možete prenijeti neke podatke na vanjski tvrdi disk ili SD karticu, no najprikladnije je nabaviti novi telefon s većim kapacitetom pohrane.

Drugi razlog za nadogradnju je taj što vaš telefon više ne dobiva ažuriranja softvera od proizvođača. iPhonei dobivaju pet do šest godina podrške, ali većina proizvođača Androida nudi samo tri godine velikih ažuriranja OS-a.

Bilo koji od ovih razloga dovoljan je da razmislite o kupovini novog telefona.

Koliko ćete često nadograđivati svoj telefon ovisi o dvije glavne stvari – vašim potrebama i proračunu, no zbog jednostavnosti vodiča, tu je preporuka po godinama.

Nadogradnja telefona svake godine za većinu ljudi nema smisla. Međutim, razumljivo je ako ste netko ko radi s tehnologijom za život ili ste entuzijast koji želi (i može si to priuštiti) iskusiti najnovije inovacije prije ostalih.

Jedna godina

Nadogradnja svake godine također znači da nikada ne morate brinuti o istrošenosti baterije budući da sa svakim novim modelom dobivate novu. Također dobivate najnoviji čip i sustav kamere za bolje iskustvo tokom igranja i fotografiranja.

Tri godine

Većina ljudi nadograđuje svoje telefone svake dvije do tri godine. Do tada baterija počinje smetati i mnogi Android telefoni prestaju primati ažuriranja.

Također je obično dovoljno vremena da tehnološke firme uvedu neke nove karakteristike koje biste možda željeli na svom sljedećem telefonu.

Tri godine je dovoljno vremena da razmislite o nadogradnji, no samo ako znate da ćete stvarno imati koristi od novog telefona i njegovih karakteristika. Ako je vaš trenutni telefon dovoljno dobar, prebacivanje na novi nije nešto što se preporučuje. Možda bi bilo bolje da telefonu samo promijenite bateriju i uštedite hrpu novca.

Pet godina

Nadogradnja telefona svake tri godine prikladna je za većinu ljudi, ali možda nije za vas. Moderan vodeći telefon već je dovoljno spreman za budućnost da vam može trajati pet godina.

Štaviše, Samsung i Google sada nude do četiri odnosno sedam godina ažuriranja OS-a na svojim najnovijim linijama telefona Galaxy i Pixel.

Što se tiče hardvera, jednostavno zamijenite bateriju i vaš će problem vjerojatno biti riješen.

Sedam godina – ili više

Malo ljudi nosi svoj telefon sedam godina ili duže, ali ako ste jedan od njih, vjerovatno imate vrlo specifične zahtjeve.

Građevinski radnik bi, na primjer, stvarno imao koristi od robusnog telefona kao što je Ulefone Power Armor 18T koji dolazi s baterijom od 9600 mAh koja može trajati sedam ili više godina.

Međutim, robusni telefoni nisu baš elegantni i mogu biti prilično neudobni za dugoročno držanje i nošenje. Srećom, alternativni način na koji možete duže izbjeći nadogradnju svog telefona je kupovina onog koji se fokusira na mogućnost popravka i nudi rezervne dijelove za kupovinu.

Ovo ima najviše smisla za starije korisnike jer oni jednostavno ne trebaju najnovije karakteristike – njihove potrebe obično su osnovne i malo je vjerovatno da će se uskoro promijeniti.