Marx.ba
Kompanija Nestle objavila je finansijske rezultate za prvih devet mjeseci 2023. godine.
– Strastveno pristupamo svemu što radimo, a to se odražava u vrhunskom i raznolikom portfelju naših proizvoda, istakao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestle za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu
Kako su rekli iz kompanija, raznoliki portfelj i ponude pomogli su im da u prvih devet mjeseci ove godine ostvare snažan organski rast.
– Rast smo potaknuli cijenama te smo se nastavili boriti s historijski visokim nivoima inflacije paralelno oporavljajući naše volumene i asortimane. Uočavamo prednosti inicijativa za optimizaciju portfelja i povećanja marketinških ulaganja u svoje ključne brendove. Ti su koraci temelj našeg uvjerenja da će realni unutarašnji rast postati pozitivan u drugoj polovici godine te da će u budućnosti ponovno postati glavni pokretač rasta. Istodobno, kompanija Nestle dodatno je ojačala svoju prehrambenu strategiju te je pojačala napore kako bi ljude usmjerila prema uravnoteženoj prehrani. S tim povezane mjere uključuju pružanje jasnih uputa o porcijama na prednjoj strani pakiranja, transparentnost u pogledu nutritivne vrijednosti proizvoda i vodeću politiku u pogledu oglašavanja usmjerenog na djecu. Također, postavljen je ambiciozan cilj povećanja prodaje hranjivijih proizvoda za 20 – 25 milijardi švicarskih franaka CHF do 2030., rekao je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestle.
Kada se radi o tržištu Bosne i Hercegovine iz ove kompanije su izrazili zadovoljstvo.
– Izuzetno sam ponosan i zahvalan bh. Nestle timu čija je posvećenost i trud dovela do najvećeg organskog rasta u geografskim regijama Sjevernog Jadrana, koji iznosi 19,8 posto. Odlični rezultati – dvocifreni rast u šest kategorija uz Nutriton od preko 50 posto – pokazuju našu snažnu usredotočenost na postizanje sjajnih rezultata i odražava našu agilnost i posvećenost ispunjenju naše ambicije i nastavku dobrog trenda. Iza vrlo dobrih poslovnih rezultata stoje naši zajednički napori i strateške inicijative, uz NutriPlate preko Zdrava! Baka/Nana ima vodeću ulogu u proteklih šest mjeseci u ostvarivanju Nestle ambicije u Bosni i Hercegovini. Gledajući u budućnost, uvjeren sam da ćemo uz našu zajedničku viziju i napore nastaviti da postižemo još veće uspjehe i osigurati da naše poslovanje ostane otporno na stalno mijenjajućem tržištu, istakao je Laurentiu-Florin Dimitriu.