Marx.ba
Globalna maloprodajna potrošnja putem konverzacijskih trgovačkih kanala povećat će se na 43 milijarde dolara do 2028., sa 11,4 milijarde dolara 2023., prema Juniper Researchu. Ovaj rast od preko 280 posto bit će potaknut pojavom novih personaliziranih usluga, omogućenih uključivanjem AI i LLM-ova (Large Language Models).
Izvještaj predviđa da će automatizirane usluge koje pružaju LLM-ovi temeljeni na umjetnoj inteligenciji, kao što je ChatGPT, postati ključne diferencijacije za prodavače konverzacijske trgovine u 2024. Juniper Research analizirao je i ocjenjivao vodeće platforme za konverzacijsku trgovinu na temelju mogućnosti proizvoda, dubine usluga i prisutnosti na tržištu, i identificirali 5 vodećih dobavljača na tržištu. Infobip je na vrhu, ispred Twilia, Vonagea, Mete i Sincha.
Najbolje rangirani prodavači konverzacijske trgovine nude firmama samoupravljiva chatbot rješenja temeljena na umjetnoj inteligenciji putem više kanala, uključujući RCS i OTT aplikacije za razmjenu poslovnih poruka. S obzirom na sve veće prihvaćanje konverzacijske trgovine putem višekanalnih komunikacija, istraživanje potiče vodeće dobavljače da uvedu konverzacijske usluge temeljene na LLM-u na što je više moguće komunikacijskih kanala.
Istraživanje je identificiralo govorne kanale kao nedovoljno iskorištenu priliku u nastajanju za dobavljače. Stoga moraju implementirati razgovorne usluge temeljene na LLM-u u glasovne kanale, uključujući glasovne asistente i CCaaS (Contact Centre-as-a-Solution) platforme kako bi povećali buduće prihode. Kako bi iskoristili mogućnost konverzacijske trgovine u maloprodaji vrijednu 43 milijarde dolara, dobavljači moraju iskoristiti LLM kako bi odmah podržali više jezika, prenosi ITC.