N. D.
Zbogom, minimalizam. Zdravo, futurizam inspiriran umjetnom inteligencijom. Dok stručnjaci za marketing rade na izradi svojih kampanja za 2025. godinu, jednostavnost prošlogodišnjih stilova dizajna mogla bi samo ustupiti mjesto futurističkijoj estetici, predviđa Adobe u svom Izvještaju o kreativnim trendovima za 2025. godinu.
Dok je kompanija razložila svoja otkrića trendova u dizajnu u četiri kategorije – Fantastic Frontiers, Levity and Laughter, Time Warp i Immersive Appeal – sve četiri su ujedinjene neospornim uticajem AI.
– Ovo je godina u kojoj se korištenje umjetne inteligencije za pomicanje granica kreativnosti učvrstilo kao trend skaliranja. AI već ima dubok utjecaj na rezultate poslovanja, brendova i kreativaca, od dizajna i videa do animacije i marketinga., rekao je u predgovoru izvještaja Claude Alexandre, potpredsjednik digitalnih medija, B2B proizvoda i marketinga kampanja u Adobeu.
Adobeov izvještaj sugerira da će više brendova pokazati slike proizvoda “na eteričnoj pozadini”, stvarajući “drugo” iskustvo oko svojih proizvoda.
Emma Chiu, globalna direktorica VML Intelligence, napisala je u izvještaju da će generativna AI igrati glavnu ulogu u stvaranju ovih nadrealnih slika, jer alat pomaže da se „iznese složenije teme jer je sada vizualno dostupnije“.
Čak i ako se generativna umjetna inteligencija ne koristi za stvarno kreiranje imidža brenda, tehnologija bi i dalje mogla utjecati na tradicionalni kreativni proces. Prema Adobeu, rastuća prisutnost umjetne inteligencije u kreativnoj industriji podstiče ponovno uvažavanje “uglađenog i nadrealnog dizajna”. Ovo predviđanje je u suprotnosti s nekim drugim ne tako povoljnim stavovima prema umjetnosti generisanoj umjetnom inteligencijom. Umjesto bilo kakvog gađenja prema prezasićenosti, nekongruentnom osvjetljenju ili previše savršenom kvalitetu koji može biti tipičan za AI sliku, Adobe sugerira da će i potrošači i brendovi pozdraviti njegovu „novootkrivenu relevantnost“.
Što se tiče drugih estetskih pomaka, AI bi također mogao igrati ulogu u pokretanju trenda retrofuturizma koji „miješa klasične i ikonske slike sa futurističkim elementima“, predviđa Adobe.
– Ovaj trend dizajna također utiče na kontinuiranu potrebu za nostalgijom među osobama mlađim od 35 godina, napisla je Chiu u izveštaju.
Spajajući prepoznatljive slike i noviju stvarnost, Chiu predviđa da će publika doživjeti nostalgiju čak i za stvarima koje nikada nisu iskusile. Adobeov izvještaj također nadilazi izgled brendiranja, također naglašavajući kako bi umjetna inteligencija mogla utjecati na napredovanje strategije brenda.
Naime, kompanija je istakla važnost koju će humor i iskustveni marketing imati u 2025. Iako zauzimanje smiješnog pristupa oglašavanju nije ništa novo, Adobe je predložio da kreativci u marketinškoj industriji koriste alate “potaknute napretkom u AI fokusiranoj na korisnika” kako bi brže odgovoriti na najaktuelnije trendove humora i memove.
I kako “izgradnja svijeta” nastavlja rasti u popularnosti kao strategiji, Adobe predviđa da će se brendovi aktivirati na više kanala i platformi, stvarajući još više mogućnosti za korištenje AI. Bilo da se radi o načinu na koji brendovi mogu izgledati ili o metodama koje koriste za kreiranje svojih kampanja, Adobe se čini da je 2025. godina kada brendovi zakorače u budućnost zasnovanu na umjetnoj inteligenciji.
VEZANO
7 najboljih kampanja iz 2024. i taktike koje su dovele do uspjeha (6. dio)