Marketing X Business

"Airbnb" će u borbi protiv lažnih oglasa koristiti vještačku inteligenciju

Marx.ba

(Izvor: Twitter)

Globalna kompanija za iznajmljivanje smještaja “Airbnb” objavila je da je ove godine uklonila 59.000 lažnih oglasa i spriječila još 157.000 naloga da se pridruže platformi.

Izvršni direktor kompanije Brian Chesky rekao je da lažni oglasi stvaraju dodatne troškove za Airbnb i predstavljaju “najveći rizik za reputaciju kompanije”.

– Ako ne možete da vjerujete kada rezervišete smještaj preko aplikacije “Airbnb” da je to stvarno i da će vam se dopasti, onda ćete ostati u hotelu, naveo je on, prenosi AP.

Kompanija planira da koristi vještačku inteligenciju kako bi mogla da provjerava oglase u pet zemalja koje predstavljaju najveća tržišta za ovu platformu, a među njima su i SAD i Velika Britanija.

Domaćini koji nude smještaj će ući u objekat i otvoriti aplikaciju “Airbnb”, a GPS će potvrditi da su na tačnoj adresi.