N. D.
Šta ako naučite kako da uradite istraživanje tržišta i kada to treba da uradite? Koji je razlog zašto ljudi ne kupuju vašu robu? Da li ste zainteresirani za uvođenje nove usluge, proizvoda ili čak marketinške kampanje, ali trebate pojašnjenje o tome što vaše ciljno tržište želi? Trebat će vam pomoć vaših kupaca da odgovorite na ova pitanja.
Ali kako ćete prikupiti te informacije? Istraživanje tržišta je najbolji pristup za prikupljanje svih informacija koje su vam potrebne u ovom slučaju i u mnogim drugim okolnostima u vašem poslovanju.
Istraživanje tržišta je metoda prikupljanja informacija o bilo kojoj temi kako biste ih kasnije razumjeli i, na kraju, upotrijebili za donošenje informiranih odluka. Glavni cilj istraživanja tržišta je da se shvati ili procijeni tržište za određenu robu ili uslugu da se predvidi kako će ciljno tržište odgovoriti na to. Rezultati istraživanja tržišta mogu se jako dobro iskoristiti za prilagođavanje marketinških i reklamnih kampanja.
Šta ga čini ključnim
Istraživanje tržišta je ključno i treba ga uzeti u obzir u svakom poslu iz više razloga:
Vitalne informacije: Nudi detalje i mogućnosti u vezi s vrijednostima novih i starih proizvoda, pomažući organizacijama u izradi odgovarajućih planova i strategija.
Usredsređen na kupca: Pomaže u identifikaciji potreba i želja kupaca. Omogućava vam da razumete zahtjeve kupaca. Na taj način možete znati kako im se pobrinuti i možete pomoći firmama da kreiraju proizvode ili usluge koje im se najviše dopadaju. Marketing je usmjeren na kupca. Imajte na umu da je praćenje putovanja vaših klijenata sjajan način da saznate bitne detalje o tome kako se osjećaju o vašem poslovanju.
Predviđanja: Kompanije mogu predvidjeti svoju proizvodnju i prodaju razumijevanjem želja kupaca. Idealna zaliha zaliha može se odrediti korištenjem istraživanja tržišta.
Konkurentska prednost: Istraživanje tržišta je ključno za komparativne studije kako bi ostale ispred konkurencije. Kompanije mogu kreirati planove kako bi bile korak ispred svojih rivala.
Šta je kvalitativno istraživanje
Razumijevanje ljudskih ideja, osjećaja, mišljenja i uzroka ovih emocija primarni je cilj kvalitativnog istraživanja. Koristi se za prikupljanje sveobuhvatnih i bogatih uvida o određenoj temi. Donošenje sudova o raspoloženju publike o određenoj temi pomaže u istraživanju.
Kvalitativno istraživanje se ne zasniva na prikupljanju statičkih podataka kao kvantitativno istraživanje. U humanističkim i društvenim naukama ovaj istraživački pristup se često koristi.
Glavni cilj kvalitativnih metodologija istraživanja je da zahvate publiku samo da znaju kako se ponašaju prema određenoj temi. Pristupi kvalitativnog istraživanja uključuju zapažanja, intervjue jedan na jedan, fokus grupe, studije slučaja, etnografsko istraživanje, fenomenologiju i utemeljenu teoriju.
ZAKLJUČAK: Unakrsno referenciranje kvalitativnih podataka koje prikupljate s kvantitativnim podacima je ključno prilikom provođenja kvalitativne studije. Marketinški stručnjaci mogu kreirati robusniju bazu podataka korisnih informacija anketiranjem potencijalnih klijenata i potrošača.