Marketing X Business

Amazon ostvario rast prihoda za 11 posto u trećem kvartalu

Marx.ba

(Foto: AI)

Kompanija Amazon prijavila je snažne rezultate koji pokazuju njen uspješan napredak, zahvaljujući naporima da smanji i preraspodjeli troškove, postavljajući se u oblasti klaud računarskih usluga i e-trgovine na stabilnije temelje.

Amazon Web Services (AWS) odeljenje za klaud, koje je prošle godine bilježilo rekordno nizak rast prodaje, nastavilo je da dobija zamah tokom trećeg kvartala. Online maloprodaja, koja je poslije pandemije zapala u poteškoće, ostvarila je dvocifreni rast prodaje. Prihodi od sve brže rastućeg oglašivačkog biznisa kompanije Amazon također su značajno porasli, prenosi Bloomberg.

Ukupni prihodi u trećem kvartalu porasli su za 11 posto, na 158,9 milijardi dolara, nadmašivši procjene. Operativni profit bio je 17,4 milijarde dolara, što je premašilo prosječnu procjenu od 14,7 milijardi dolara. Amazon je nadmašio očekivanja u trećem kvartalu zahvaljujući svoja tri ključna stuba poslovanja, e-trgovini, oglašavanju i klaud uslugama, ističu analitičari.

Prihodi od klaud usluga porasli su za 19 posto, na 27,5 milijardi dolara u trećem kvartalu, što je bilo u skladu sa procjenama. Operativni prihod klaud jedinice iznosio je 10,4 milijarde dolara, što je premašilo prosječne prognoze analitičara od 9,12 milijardi dolara.

Amazon je prijavio rast prihoda od online prodavnice za sedam posto, na 61,4 milijarde dolara u periodu zaključno sa 30. septembrom, dok su prihodi od oglašivačke jedinice porasli za 19 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 14,3 milijarde dolara.

Ukupni operativni troškovi porasli su za 7,2 procent, na 141,5 milijardi dolara, čime je Amazon zabilježio sedmi uzastopni kvartal rasta prihoda bržeg od rasta troškova. Broj zaposlenih povećan je za tri posto, na više od 1,55 miliona zaposlenih.

VEZANO

Google oglasi: Mnogi će reći klađenje na sigurno