Marx.ba

Amazon je, u nastojanju da unese generativnu umjetnu inteligenciju u širi dio svojeg svemira e-trgovine, nedavno započeo testiranje pomoćnika pri kupovini i chatbota usmjerenog na zdravlje s podskupom korisnika.
AI je postao glavno područje ulaganja diljem Amazona, uključujući maloprodaju, računarstvo u oblaku, uređaje i zdravstvenu skrb. Unutar maloprodaje, Amazon je već lansirao shopping chatbot, AI pomoćnika za prodavače i AI shopping vodiče.
Nove usluge koje Amazon testira pojavile su se na njegovoj aplikaciji ili web stranici posljednjih sedmica. Glasnogovornik Amazona potvrdio je da se opcije testiraju u beta verziji s nekim korisnicima.
Alat za kupovinu, nazvan Interests AI, navodi korisnike da opišu interes “vašim riječima”, a zatim generira odabrani izbor proizvoda. Karakteristika omogućuje potrošačima da pretražuju proizvode koristeći više razgovornog jezika i odvojena je od glavne trake za pretraživanje na Amazonovoj web stranici, piše Seebiz.
Glasnogovornik Amazona rekao je da Interests koristi velike jezične modele za prevođenje svakodnevnih riječi ili fraza u upite i atribute koje tradicionalne tražilice mogu pretvoriti u preporuke proizvoda. Nejasno je na koje se modele interesi oslanjaju.
Amazon je u objavi na blogu nakon objave ovog članka rekao da očekuje da će mogućnost učiniti dostupnom svim korisnicima u SAD u nadolazećim mjesecima.
Izvršni direktor Amazona Andy Jassy rekao je prošlog mjeseca da su zaposlenici izgradili ili su u procesu izgradnje otprilike 1.000 generativnih AI aplikacija u cijeloj kompaniji. Njegova jedinica u oblaku nudi chatbot za kompanije, nazvan Q. U trgovini, kompanija je pokrenula usluge za potrošače, kao i svoje milione prodavača trećih strana.
Amazon također istražuje načine na koje AI može odgovoriti na medicinske potrebe. Kompanija testira chatbot na svojoj web stranici i mobilnoj aplikaciji pod nazivom “Health AI”, koji može odgovoriti na pitanja o zdravlju i dobrobiti, “pružiti uobičajene mogućnosti skrbi za zdravstvene potrebe” i predložiti proizvode.
Dok Rufus, Amazonov chatbot za kupovinu, može predložiti proizvode poput pakiranja leda i ibuprofena, Health AI ide dalje, pružajući korisnicima medicinske smjernice i savjete za njegu, kao što je kako se nositi sa simptomima prehlade ili gripe. Stranica kaže da usluga ne može pružiti personalizirane medicinske savjete.
Neki odgovori imaju značku “klinički potvrđeno”, koja označava informacije koje su “pregledali ovlašteni kliničari sa sjedištem u SAD”, kaže Amazon.
VEZANO