Marx.ba

Međunarodni festival kreativnosti Cannes Lions proglasio je Apple za svog kreativnog marketera 2025. godine, prenosi AdWeek.
Ovo godišnje prestižno priznanje dodeljuje se od 1992. godine trgovcu koji je tokom dužeg vremenskog perioda sakupio mnoštvo ikoničkih radova.
Ovo je drugi put da je Apple nagrađen prestižnom počasnom nagradom. Demonstrirajući nepokolebljivu predanost kreativnosti koja je ukorijenjena u cijelom poslovanju, Apple se prošle godine istakao radeći za niz brendova, proizvoda i usluga u B2B i B2C prostoru, te iz čitave širine osam disciplina, uključujući Brand Experience & Activation, Digital Craft, Entertainment, Film, Film Craft, Health & Wellness i Indu.
– Nevjerovatno smo zahvalni na ovoj časti, koja naglašava strast i kreativnost izvanrednog tima. Apple je oduvijek postojao na raskrsnici liberalnih umjetnosti i tehnologije, a mi ćemo se truditi da inspirišemo njihove vlastite sadržaje da naše korisnike otključamo, rekao je Tor Myhren, potpredsjednik, marketinških komunikacija Applea.
VEZANO