Marx.ba
Sutra, 26. septembra, na Vilsonovom šetalištu u Sarajevu, održava se sedmo izdanje Audi B2B Run utrke, koja je postala poznata kao najvažniji poslovno-sportski događaj i najaktivniji afterwork party u BiH. Ovaj jedinstven događaj, koji svake godine nadmašuje očekivanja i postavlja nove standarde, ponovo će okupiti kompanije iz različitih industrija iz BiH i regije, donoseći novu dozu uzbuđenja, sporta i zdrave konkurencije.
Audi B2B Run-u se rado odazivaju svi – od menadžera do pripravnika. Sa rekordnim brojem od čak 1.900 učesnika, timovi iz 150 kompanija će se takmičiti i promovisati duh zajedništva. Slogan „Cijela kompanija = jedan tim“ bit će vodilja svim trkačima koji će braniti boje svojih kompanija.
Audi B2B Run je jedinstven događaj koji kroz trčanje na kratke staze stvara kolege i prijatelje na duge staze, naglašavajući važnost povratka na osnovne ljudske i poslovne vrijednosti. Kroz spoj sporta i druženja, utrka jača korporativnu kulturu, motiviranost i zadovoljstvo zaposlenika, omogućava povezivanje među poslovnom zajednicom te potiče zaposlenike na usvajanje zdravih životnih navika, kako bi lakše savladavali privatne i poslovne izazove.
Organizatori i ove godine obećavaju spektakularno izdanje utrke duge 5 km, koje će doprinijeti promociji pozitivnih vrijednosti u poslovnoj zajednici. Sutrašnji dan će biti ispunjen sportskim duhom i novim rekordima, dok će se kompanije nadmetati na stazi i pružati podršku svojim trkačima.
Pored trkačkog iskustva, najaktivniji i najbrži timovi imat će priliku da osvoje nagrade za svoje kompanije. Pobjednici će biti proglašeni u nekoliko kategorija, uključujući pojedinačne muške i ženske kategorije, najbrže male, srednje i velike kompanije, najbrži ženski tim, te titulu „Najfit kompanija“. Ovi prestižni naslovi dodatno će motivisati trkače i kompanije da daju svoj maksimum. Ipak, pravu pobjedu odnijet će oni koji će sutra istrčati svoje prve kilometre i u fokus staviti važnost druženje i team buildinga.
Tradicionalno, nakon utrke održat će se after run party, u sklopu kojeg će takmičari proslaviti ostvarene rezultate uz muziku, gastronomske delicije i osvježavajuće Carlsberg pivo.
Podršku u organizaciji Audi B2B Run utrke od početka pružaju kompanije koje promovišu zdrav i aktivan stil života svojih zaposlenika. Pored naslovnog sponzora, brenda Audi, partneri događaja su Turistička zajednica Kantona Sarajevo sa kampanjom Visit Sarajevo, Rolla, Oaza, Carlsberg, R&S, Podravka, Only One catering i Avalon Sports & Health Club.