Marx.ba
Audi će proširiti i unaprijediti svoju hibridnu ponudu u narednim godinama jer će prelazak sa automobila sa unutrašnjim sagorijevanjem na EV potrajati „duže nego što se u početku mislilo“.
Kompanija se drži svog prethodno najavljenog cilja da ima asortiman potpuno električnih modela od 2033. godine, ali će liniju prije toga postepeno proširivati, nudeći SUS opciju i EV u svakom od svojih osnovnih segmenata do tada.
Druge kompanije, uključujući Mercedes, BMW, Ford, BYD, Kia i Stellantis, također su izrazile dugoročnu posvećenost hibridnim pogonima posljednjih sedmica iz istih razloga.
Izvršni direktor Audija Gernot Dollner je rekao da je strategija kompanije “održiva budućnost za narednih 10 godina”, što će, kako predviđa, biti produžena “faza tranzicije” između vozila sa unutrašnjim sagorijevanjem i električnih vozila.
– Unutar Volkswagen grupe, rano smo prepoznali da su plug-in hibridi relevantna projektna tehnologija i sada vidimo da je prelazak duži nego što smo prvobitno mislili, rekao je Dollner novinarima.
Audi je konstruisao novu porodicu motora sa unutrašnjim sagorijevanjem za svoju sljedeću generaciju PHEV modela, koji će moći da prelaze 100 km na električnu energiju zahvaljujući znatno većoj bateriji.
Nova PPC arhitektura koja stoji u osnovi ovih automobila – počev od Audija A5 predstavljenog prošle sedmice – također može da prihvati aranžmane pogonskog sklopa za proširenje dometa, iako kompanija tek treba da potvrdi planove u ovoj oblasti.
Uprkos novom fokusu Audija na hibride, Dollner je rekao da je dugoročni stav kompanije da će EV-ovi postati mainstream.
Dolner je rekao da će Audijeva linija električnih automobila “prve generacije” biti kompletirana 2027. godine. Kompanija trenutno prodaje četiri električna automobila i uskoro će otkriti novi A6 E-tron uoči lansiranja kasnije ove godine. Očekuje se da će novi A4 E-tron uslijediti sljedeće godine, a poznato je da su u pripremi i električni ekvivalenti A3 i A8.