Marketing X Business

Barbie euforija se ne zaustavlja: Uz pomoć odličnog marketinga famozne lutke na korak do rasprodaje

Š.M.

Velika Barbie pomjera granice

Euforija nastala dolaskom Barbie na velika kino platna se ne smiruje. Nakon više od tri sedmice od prvog nastupa slavne Barbie, za one koji žude za još njenog sadžaja stižu dobre vijesti. Mattel je predstavio ekskluzivnu kolekciju lutaka baziranih na istoimenom filmu, a ono što je najbolje od svega je da su lutke već puštene u prodaju.

Brend igračaka ovog puta nas je počastio sa još više likova inspirisanih filmom čija prodaja raste velikom brzinom. Neki od novih stilova uključuju Kena u njegovom kaubojskom stilu, Barbie koja nosi potpuno ružičasti kombinezon, odjeću za rolere inspirisanu 80-ima i još mnogo toga.

“Tako briljantno replicira tačan izgled iz filma”, rekla je Margot Robbie koja glumi Barbie u videu. „Sviđa mi se.“

Postoji čak i nekoliko lutaka iz kolekcionarskog izdanja koje ćete prepoznati iz filma, uključujući iz glamurozne disko scene i Barbie klasičnog ružičastog kabrioleta. Kolekcija lutaka i dodataka kreće se od 7 do 51 dolara i već su na korak do rasprodaje. Možete kupovati punu kolekciju gdje god se Mattel prodaje, kao što su Amazon, Walmart i Target.

Euforija oko Barbie filmske franšize trebala bi obogatiti svijet roza nijansi i uzdignuti industriju lutaka do nebeskih visina, s predviđenom vrijednosti od 14 milijardi američkih dolara do 2027. godine, prema stručnim prognozama iz Euromonitora. Loo Wee Teck, voditelj odjela za igračke i igre u Euromonitor Internationalu, istaknuo je da se očekuje da će ovaj Barbie film,potaknuti globalni interes za Barbie lutke i općenito za svijet lutaka.

Očekuje se da će dugoočekivani Barbie film povećati prodaju lutaka i dodataka za golemih 16 posto u 2026. u poređenju s prodajom u 2022. Kupovina lutaka porasla je tokom pandemije prije nego što je prošle godine pala.

”Nakon loše 2022. godine, kada je prodaja lutaka bila pod negativnim uticajem zbog visokih cijena usred ekonomske neizvjesnosti, vlasnik Mattel očekuje snažnu 2023. godinu kao rezultat aureole Barbie filma i ponovnog lansiranja lutaka Monster High, nove igračke Disney Princess i Frozen”, kazao je Wee Teck.

Povezani članci