Marketing X Business

Carstvo mirisa: Kering preuzeo Creed za 3,83 milijarde dolara

Š.M.

kering.com

Korporacija Kering, francuski lanac luksuznih brendova u čijem se vlasništvu nalaze Bottega Veneta, Saint Laurent, Gucci, Balenciaga i mnogi drugi, otkupila je Creed, francuski high-end brend parfema za nevjerovatnih 3,8 milijardi dolara. 

Osnovan 1760. od strane Jamesa Henryja Creeda, House of Creed je najveći svjetski nezavisni igrač na tržištu vrhunskih mirisa. Creed posjeduje posebnu kolekciju bezvremenskih i sofisticiranih parfema, uključujući i kultni Aventus.

Kupovina Creeda je veliki korak za Kering Beauté. Savršeno se uklapa u portfolio renomiranih luksuznih brendova, odmah pružajući Kering Beautéu dodatnu dozu luksuza, izvanredan finansijski profil, podržavajući budući razvoj drugih Kering Beauté franšiza mirisa, koristeći posebno Creedovu mrežu globalne distribucije, navodi se na zvaničnoj stranici Kering.com.

U svetu modnog i beauty biznisa, ova poslovna transakcija predstavlja jednu od najvećih ikada u industriji ljepote, a ovaj trend otpočeo je prošle jeseni, kada je Estée Lauder kupio Tom Ford za 2,8 milijardi dolara, da bi zatim L’Oréal kupio Aesop u aprilu za 2,5 milijardi dolara.

François-Henri Pinault, predsjedavajući i glavni izvršni direktor Keringa, komentirao je: „Kupovina Creeda predstavlja prvu stratešku inicijativu Kering Beautéa i pokazuje našu posvećenost razvoju snažne pozicije u segmentu luksuzne ljepote. Oduševljen sam što se danas naše priče i vrijednosti spajaju u ovom načinu poslovanja kako bismo ubrzali naše putovanje u svijetu ljepote, i drago mi je što se brend pridružuje Keringovoj kolekciji luksuznih brendova.”