N. D.
Postavite svoj digitalni događaj za uspjeh uz odgovarajuću strategiju, iskustvo, podršku i siguran prostor za sve vaše sudionike. Uspješni digitalni događaji zahtijevaju pažljivo planiranje. To znači uspostavljanje strategije, dnevnog reda i tima za pružanje uvjerljivog iskustva polaznicima.
– Uvijek želite sretne i angažirane polaznike koji ne samo da uče kroz sesije ili se međusobno povezuju, već i uče, povezuju se s vašim poslovanjem ili brendom, te produbljuju svoj odnos s vašom organizacijom, rekao je ugledni konsultant Marsha Maxwell.
Definiranje strategije
Strategija digitalnog događaja treba da sadrži ciljeve i za vaše poslovanje i za publiku.
– Kako ćemo izgraditi pravi događaj i kako mjeriti uspjeh, upitao je Maxwell.
Ciljevi bi trebali biti usklađeni s iskustvom digitalnog događaja. Svaka akcija koju učesnici poduzmu treba da ima svrhu. To znači sveobuhvatno planiranje događaja, kao i analizu nakon događaja za mjerenje uspjeha. Sadržaj i poruke događaja trebaju odgovarati ciljnoj publici kako bi se osiguralo da su učesnici uključeni. Definirajte specifične mjerljive rezultate, koji mogu uključivati svijest o brendu, generiranje potencijalnih kupaca, umrežavanje vršnjaka i edukaciju. Da biste izmjerili ove rezultate, koristite ankete nakon događaja, ankete sesije ili čak fokus grupe uživo i sesije povratnih informacija.
– Ako ne možete da izmerite događaj, onda bi trebalo da se zapitate zašto ga imate, rekao je Maksvel.
Orkestrirajte korisničko iskustvo
Iskustvo s organiziranim dnevnim redom učinit će ili prekinuti digitalni događaj.
– Morate uravnotežiti preferencije publike i uključiti pauze kada gradite okvir dnevnog reda događaja, rekao je Maxwell.
Organizirani dnevni red uključuje niz sesija, pauza i drugih aktivnosti koje održavaju publiku angažiranom. Pobrinite se da ove aktivnosti pokrivaju sve osobe koje se očekuju da prisustvuju događaju. I pobrinite se da se ne odvija više aktivnosti odjednom koje služe jednoj osobi. Napravite raspored kako se polaznici ne bi suočili sa zbunjujućim sukobima u rasporedu. Uključite pauze između sesija — 10 do 15 minuta — omogućavajući učesnicima da uzmu kafu dok se govornici i osoblje događaja pripremaju za sljedeću sesiju. A kada pravite dnevni red, također uzmite u obzir u kojim se vremenskim zonama nalaze vaši polaznici kako ne bi propustili važne sesije u ranim ili kasnim satima.
– Vrijeme je ključno u digitalnim događajima, posebno zbog globalne pristupačnosti, rekao je.
Precizno mjerenje vremena poboljšava pristupačnost, posjećenost i cjelokupno iskustvo događaja.”
Okupite tim za podršku događaju
Kako biste izveli događaj, pobrinite se da imate tim za podršku koji može pomoći u upravljanju iskustvom za vaše sudionike. Ako vaše poslovanje nema posebne uloge za upravljanje događajima i podršku, pobrinite se da zaposlite ove članove tima iz cijele organizacije. Trebat će vam IT ili marketinške operacije za rješavanje tehničkih problema, kao i trgovci koji će vam pomoći u moderiranju diskusija.
Također biste trebali imati pri ruci menadžera društvenih medija koji će dijeliti najvažnije događaje na društvenim platformama. Nakon događaja, trebali biste imati i članove tima koji mogu obavljati analitiku i izvući uvide iz podataka o događajima.
– Posjedovanje tima će vam olakšati um dok budete izvodili događaj, rekao je Maxwell.
Osigurajte sigurno i produktivno okruženje
Zaštitite prava svojih sudionika rješavanjem privatnosti podataka, autorskih prava i odgovornosti za pristupačnost. Sigurno i usklađeno okruženje treba održavati za sve uključene strane.
– Posjedovanje zakonskih uslova i smjernica za digitalne događaje uspostavlja jasan okvir za ono u šta vaši gosti ulaze i kako se angažuju, rekao je Maxwell.
Obavijestite svoje polaznike da vaše poslovanje stvara sigurno iskustvo za sve. Napravite i podijelite kodeks ponašanja i jasno navedite da ćete izbaciti sudionike ako se ne pridržavaju kodeksa. Provjerite je li bilo koji video sadržaj zaštićen autorskim pravima u skladu sa zakonom o autorskim pravima i licenciran.
Također, uključite obrazac za oslobađanje govornika kako biste mogli koristiti sadržaj nakon događaja. Poduzimajući ova četiri koraka, vaš digitalni događaj je na dobrom putu da stvori značajno iskustvo za vašu publiku.
– Upotreba cjelokupnog dizajna događaja pomaže u isporuci uvjerljivih priča koje povezuju vaše sudionike s vašim porukama, stvaraju nezaboravna iskustva i podstiču angažman i razumijevanje u udaljenom digitalnom okruženju, rekao je Maxwell.