N. D.
Poboljšajte svoj program za automatizaciju marketinga identificiranjem ručnih zadataka, segmentacijom obrnutog inženjeringa i boljom komunikacijom s kupcima. Platforme za automatizaciju marketinga (MAP) pomažu trgovcima da ubrzaju procese i povećaju efikasnost. Uvijek postoji više zadataka koji se mogu dodati programu za automatizaciju marketinga i na druge načine na koje se program može poboljšati.
Evo četiri ključna koraka koje trgovci mogu poduzeti kako bi poboljšali MAP performanse i povećali vrijednost za svoju organizaciju.
Segmentacija obrnutog inženjera
Segmentacija kupaca je nešto što trgovci često rade kako bi poboljšali automatizaciju marketinga i osigurali da se prave poruke šalju pravoj grupi kupaca. Ali da li se trgovci po tom pitanju bave na pravi način? Isprobajte pristup obrnutog inženjeringa.
– Odlučite kako želite segmentirati, a zatim obrnuti inženjering unazad, rekao je Ali Schwanke, osnivačica konsultantske kuće Simple Strat i saradnik MarTecha.
Prečesto trgovci dijele svoje kupce na segmente prema ulozi ili demografiji. To je dobar početak, ali ove jednostavne podjele možda neće biti dovoljno efikasne na duži rok. Schwanke predlaže identificiranje uobičajenih bolnih tačaka ili izazova s kojima se kupci suočavaju i grupiranje kupaca na taj način. Za razliku od jednostavnijih segmenata, ove podjele se mogu mijenjati tokom vremena.
– Razmisli o tome šta želiš danas. Šta u narednih šest ili 12 mjeseci trebate pitati? Identificirajte koje promjene trebate napraviti u svojim formularima, u prodaji ili procesu prijema da biste došli do onoga što želite, rekla je.
To znači da idete dalje od ličnosti do konkretnih potreba koje kupci imaju i da ih adresirate u vašoj marketinškoj automatizaciji. Kako biste pomogli s povratnim informacijama, kupcima možete dati izbor između nekoliko scenarija koji najbolje opisuju njihovu situaciju. Kao rezultat toga, bolje ćete poznavati svoje klijente. I vaše automatske poruke će im biti značajnije.
Identifikujte zadatke koji se ponavljaju
Vodite evidenciju svega što se radi ručno u cijeloj organizaciji, uključujući prodaju, marketing i korisničku podršku.
– Često zagovaram da ne možete automatizirati nešto što niste ručno dokazali, rekla je Schwanke.
Postavite članovima tima pitanje “čarobnog štapića”. Da možete mahati čarobnim štapićem, koji zadatak biste automatizirali? Ovo će vam dati dodatni uvid u to kako možete uštedjeti vrijeme s marketinškom automatizacijom u vašoj organizaciji.
Također, provjerite sa online zajednicama oko određenih platformi za automatizaciju marketinga i pogledajte koje mogućnosti i nove funkcije nude MAP-ovi. A sa svim novim mogućnostima umjetne inteligencije koje se pojavljuju, pitajte članove tima o tome koje zadatke AI može automatizirati ili učiniti efikasnijim.
Poboljšajte korisničko iskustvo uz automatizaciju
Pogledajte put korisnika i odredite gdje bi automatizirana poruka mogla pomoći klijentu da ga usmjeri na pravi put.
– Ovo je strateško jer kupci ne vole da budu iznenađeni osim ako nije na dobar način, rekla je Schwanke.
– Ako imate dug vremenski period, čak i nekoliko dana između interakcija s nekim, posebno kada je novi u procesu, korištenje automatizacije da im kažete šta se događa, posebno ako je standardizirano, pružit će im mir uma i to će im pomoći da imaju pravu priču u svojim mislima, dodala je.
Ako je putovanje u većini slučajeva predvidljivo, standardne poruke se mogu automatizirati. Na ovaj način izgleda da vaše poslovanje neće ostaviti klijenta na miru.
Vraćanje skrivenih kontakata
Neizbežno je da neki kupci nekada ušute. Šta je sa kontaktima koji se ne prikazuju na prodajnom sastanku ili dugo vremena nisu odgovarali na kontakte vašeg preduzeća? Koristite automatizaciju marketinga kako biste automatski njegovali ove skrivene potencijalne klijente. Na taj način ne trošite dragocjeno vrijeme ljudskog agenta. A ako ova strategija oživi kontakt i gurne ih ka prodaji, to je dobar povrat ulaganja.
Ako imate vanjskog partnera za svoju poslovnu uslugu, također možete slati automatske poruke tom subjektu u kojem se traži da kontaktira klijenta. U svim ovim slučajevima, vi kao marketinški stručnjak koristite automatizaciju i strategiju za stvaranje dublje lične veze sa svojim klijentom.