Marketing X Business

Cirkus kreativnosti u srcu Sarajeva: Održana 13. Brending konferencija pod sloganom “Brand New Circus”

Marx.ba

(Foto: 13. Brending konferencija)

Sarajevo je danas ponovo bilo domaćin najvažnijeg regionalnog okupljanja stručnjaka iz svijeta brendinga, marketinga i komunikacija. Trinaesta Brending konferencija, u organizaciji agencije Via Media, pod motom “Brand New Circus”, pretvorila je dvoranu “Mirza Delibašić” u arenu ideja, inovacija i inspiracije.

Dok nas algoritmi svakodnevno guraju ka prosječnosti, govornici svjetskog kalibra okupili su 500 profesionalaca i dokazali da je kreativnost i dalje najjača valuta današnjice.

– Danas živimo u vremenu koje mnogi s razlogom zovu – cirkus. Ali ne onaj zabavni. Već globalni, haotični, često nehumani. Ratovi bez kraja. Genocid koji svijet nijemo posmatra. Tržišta koja se ruše preko noći. Savezi koji se raspadaju. Vrijednosti koje blijede. U tom svijetu, u tom cirkusu, svi mi – brendovi, agencije, kreatori – pokušavamo ostati relevantni. Ponekad samo preživjeti. Ponekad napraviti razliku. Ali ako iko zna kako u haosu pronaći smisao – to smo mi, ljudi kreativne industrije. Jer snalaženje u promjeni je naše prirodno stanje. Danas su nam govornici iz cijelog svijeta pokazali kako da budemo još pametniji, još hrabriji, još kreativniji. Ne samo da bismo bolje radili – već da bismo bolje razumjeli svijet oko sebe, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media.

Konferenciju je otvorio Ravid Kuperberg iz Mindscapesa, predavanjem “Where Circus, Creativity and Productivity Meet”, u kojem je publiku pozvao da kreativnost prestane doživljavati kao magiju i počne je shvatati kao vještinu koja se uči i trenira.

Maurizio Tozzini iz Dentsu Creative Italy predstavio je “Creative Aerodynamics” – set praktičnih pravila za brendove koji pokušavaju opstati u vrtlogu promjena.

U nastavku programa, energični Ali Rez, Chief Creative Officer @IMPACT BBDO, priredio je pravi “The Greatest Show of Ideas”. Domaći kreativni potencijal zasjao je kroz proglašenje pobjednica takmičenja Young Lions BiH 2025 – dokaz da BiH ima novu generaciju lavova spremnih za svjetsku scenu.

Drugi dio konferencije otvorila je Amrita Lal iz LinkedIn-a, razbijajući mitove o digitalnoj prisutnosti i otkrivajući kako graditi autentične lične brendove u doba algoritamske prevare. Konferenciju je zatvorio Lazar Sakan, CEO agencije New Moment, vraćajući nas “na zemlju” i podsjećajući da lokalne istine često imaju najdalje odjeke.
Brending konferencija 13 još jednom je dokazala da industrija ideja, kada je iskrena i autentična, može izazvati pažnju, emociju – i promjenu.