Marketing X Business

Coca Cola uvodi DS Smith Lift Up kartonsku ambalažu

Marx.ba

(Izvor: Coca Cola)

Coca Cola HBC Austrija uvodi DS Smith Lift Up kartonsku ambalažu. Ovo novo ambalažno rješenje za višestruka pakiranja od 1,5 litre, koristi se za brendove Coca-Cola, Fanta, Sprite i Mezzo mix

DS Smith PLC, proizvođač održivih ambalažnih rješenja i Coca Cola HBC Austrija, udružili su snage kako bi zamijenili plastično pakovanje bezalkoholnog pića od 1,5 litre s kartonskom ambalažom. Ovo novo ambalažno rješenje, koje zamjenjuje plastiku, već je dostupno u austrijskim supermarketima.

Inovativno ambalažno rješenje, DS Smith Lift Up, je 100% reciklirajući kartonski nosač koji poboljšava iskustvo potrošača (funkcionalnost nošenja), te je razvijen u saradnji s ostalim partnerima kako bi se godišnje smanjilo oko 200 tona plastike za Coca-Cola HBC Austriju.

Tokom razvijanja ambalažnog rješenja, DS Smith i Coca-Cola HBC dijelili su zajedničku viziju inovativne ambalaže koja se može 100% reciklirati i koja koristi što je moguće manje materijala.

Kako poručuju, DS Smith Lift Up dizajniran je pomoću jedinstvene matrice kružnog dizajna što je rezultirao značajnim smanjenjem ugljičnog otiska ambalaže i proizvodnje. Riječ je o inovaciji koja je fleksibilna za različite veličine boca i rezultat je suradnje s Kronesom, vodećim proizvođačem strojeva za pakiranje.

Kartonski nosač ima mekan i udoban rukohvat za lako nošenje, a istovremeno osigurava da proizvodi ostanu sigurno zapakirani u održivu ambalažu prilagođenu PET bocama za kućnu upotrebu.

– Ponosni smo što smo sudjelovali u razvoju inovativnog ambalažnog rješenja koje eliminira višak otpada i jednokratnu plastiku. Naš DS Smith Lift Up dizajniran je pomoću matrice kružnog dizajna, tako da koristi najmanju moguću količinu materijala, smanjuje utjecaj na okoliš i izgleda fantastično u trgovinama i supermarketima. Naša saradnja s partnerima, Coca-Colom HBC i Kronesom, ključna je u smanjenju jednokratnog plastičnog otpada i uvođenju inovativnih promjena velikih razmjera. Održivi dizajn u središtu je onoga što radimo kao firma te je ovo sjajan primjer ambalaže koja vodi prema održivijoj budućnosti za proizvođače, trgovce i potrošače, rekao je Stefano Rossi, Izvršni direktor Divizije Ambalaže, DS Smith.

Marcel Martin, direktor korporativnih odnosa i održivosti, Coca-Cola HBC, istakao je svoje zadovoljstvo.

– Ovo je prvo ovakvo inovativno rješenje za pakiranje Coca-Cole, Fante i Spritea od 1,5 litre. To je rezultat našeg poduzetničkog načina razmišljanja, apsolutne vjere u saradnju s pouzdanim partnerima i našeg fokusa na postizanje neto nulte emisije do 2040. godine. U 2022. godini popeli smo se na sam vrh Dow Jones Sustainability Index ljestvice po šesti put, kao najodrživija firma u sektoru pića. Počašćeni smo što smo pozicionirani na prvo mjesto među više od 7.000 kompanija u 61 industriji prema S&P Global Sustainability Yearbooku. U 2023. godini ponovno smo ostvarili iznimne rezultate u MSCI ESG Ratings, i to već devetu godinu zaredom. Unatoč ovim priznanjima, prepoznajemo veliku odgovornost koja je pred nama i odlučni smo nastaviti s održivim inovacijama i suradnjom kako bismo isporučili svoja pića na najodrživiji mogući način, poručio je.

Ovo novo ambalažno rješenje za višestruka pakiranja od 1,5 litra, koristi se za brendove Coca-Cola, Fanta, Sprite i Mezzo mix.